Spring naar bijdragen

De Radiodominee


Revenge85

Aanbevolen berichten

Ik heb me wel eens afgevraagd en misschien wel met mij meerderen dat zo wel op Caroline als Mi Amigo vanaf de MV Mi Amigo iedere dag om 17:30 de uitzendingen van dominee Toornvliet werden uitgezonden , wie bepaalde dat tijdstip ?? ging dit in overleg ?? en ging dit stilzwijgend van Mi Amigo okt 78 over naar Caroline 79 door???ik begrijp dat er ruim voor werd betaald , maar het moet doordeweeks frustrerend zijn geweest om je programma om 17:30 te moeten afbreken terwijl de concurrentie vrolijk verder ging , is er nooit overwogen om het programma wat Mi Amigo betreft om het tussen 19:00en 19:30 uit te zenden? ?, wat zouden deze uitzendingen voor zowel de radiogemeente en Maasbach uiteindelijk hebben opgeleverd ??? 

bewerkt door Revenge85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet precies wat de afwegingen zijn geweest om het programma van dominee Toornvliet  om 17.30 uur uit te zenden. In mijn beleving was het later, vlak voor het sluiten van de Mi Amigo dagprogrammering.

Ben je niet in de war met Johan Maasbach?

 

Ik zat ten tijde van radio Monique dicht bij het vuur '.Luitenant 'Gert-Jan Smit (van Driemaster Productions uit Zelhem )was degene die beide dominees aanbracht.

 

Please login or register to see this link.  

 

Ds. Van Gend (Radiogemeente Bloemendaal) was alleen te beluisteren op de zondagochtend en Johan Maasbach  gedurende de werkweek van 06.30-7.00 uur. 

 

 

Maasbach werd geprogrammeerd op een tijdstip dat er nog niet zoveel luisteraars zijn. Monique wilde liever helemaal geen dominees, maar het bracht iedere maand 12.000 gulden netto op. Dus na aftrek van de 25% commissie voor Gert-Jan. Het was kiezen of kabelen. In feite verkocht Monique haar ziel aan de dominees.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Ik weet niet precies wat de afwegingen zijn geweest om het programma van dominee Toornvliet  om 17.30 uur uit te zenden. In mijn beleving was het later, vlak voor het sluiten van de Mi Amigo dagprogrammering.

Ben je niet in de war met Johan Maasbach?

 

Op Caroline.

 

Please login or register to see this link.

 

Op Mi Amigo.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.