Spring naar bijdragen

Radio Marina Gent-29-8-1980


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hallo Martinja,

Heel bizar dat ik deze opnames hier zie staan. Radio Marina zat destijds in de Jozef Vervaenestraat 42 in Ledeberg. Ze zijn ook diverse keren in beslag genomen, ik heb destijds nog mijn collectie singles gaan binnen steken na een inval (heb ik intussen al veel spijt van gehad ...). Piet Agoras had inderdaad een aantal specials gemaakt over de diverse zeezenders. Die zouden om 12u worden uitgezonden. Omdat er echter reclames in die programma's voorkwamen zijn deze nooit uitgezonden. Ik ben er dan persoonlijk achter geweest en heb deze thuis gecopieerd. Er is ook nog een versie met Radio Caroline. Ik vraag me dus af hoe JIJ dan aan die opnames kwam 🙂 ??

Tnx, Frank

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank, da's een goeie vraag - zijn bij ons destijds op de Golden Radio NL server verschenen en door iemand geupload. Er was dus aan te komen - ze hebben mogelijk ergens online gestaan. De naam van die zender Radio Marina werd door ons in Eindhoven gebruikt van mei 1980 t/m 22 maart 1983 tot de radiozender door de rcd in beslag werd genomen.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Martin,

Enkele jaren geleden leende ik mijn "collectie" uit om te digitaliseren. Vermoedelijk via die weg op de site geraakt.

Uiteraard dan nog ok dat ik ook een klein steentje kon bijdragen 🙂 ..

Zouden diezelfde programma's uit Ledeberg dan ook uitgezonden zijn door Radio Marina in Eindhoven??

Mvg,  Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik denk dat dit niet de programma's zijn die ik digitaliseerde van ooit band omruiling met dj van Marina ooit of ook superstar.  Helaas was contact opeens gestopt na enkele banden. Ooit vernam ik van iemand van ex Superstar via mail dat hij overleden was , een auto ongeluk helaas.  een zuster van hem zat of zit nog bij Radio Atlantis Int uit Antwerpen internet. De zuster woont in Oostende. ooit 1 x gemaild, helaas contact verder om in Oostende te gaan  , tja mijn MG ziekte was weer volop en ik heb contact ook daar verloren.

ik geloof dat ik ooit contact had met iemand die Superstar wilde wegdoen

Maar afspraak dat nik in Gent ging gaan na gsm bellen aldaar, maar mijn tijd was beperkt toen want ging naar

Ik denk dat dit niet de programma's zijn die ik digitaliseerde van ooit band omruiling met dj van Marina ooit of ook superstar.  Helaas was contact opeens gestopt na enkele banden. Ooit vernam ik van iemand van ex Superstar via mail dat hij overleden was , een auto ongeluk helaas.  een zuster van hem zat of zit nog bij Radio Atlantis Int uit Antwerpen internet. De zuster woont in Oostende. ooit 1 x gemaild, helaas contact verder om in Oostende te gaan  , tja mijn MG ziekte was weer volop en ik heb contact ook daar verloren.

ik geloof dat ik ooit contact had met iemand die Superstar wilde wegdoen

Maar afspraak dat nik in Gent ging gaan na gsm bellen aldaar, maar mijn tijd was beperkt toen want ging naar Stripwinkel Pierke en nog naar een verzamellaar zijn huis. maar bleek ik daar buiten lang te wachten voor rolluiken die omla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit niet de programma's zijn die ik digitaliseerde van ooit band omruiling met dj van Marina ooit of ook superstar.  Helaas was contact opeens gestopt na enkele banden. Ooit vernam ik van iemand van ex Superstar via mail dat hij overleden was , een auto ongeluk helaas.  een zuster van hem zat of zit nog bij Radio Atlantis Int uit Antwerpen internet. De zuster woont in Oostende. ooit 1 x gemaild, helaas contact verder om in Oostende te gaan  , tja mijn MG ziekte was weer volop en ik heb contact ook daar verloren,  te riskant toen om auto te rijden

ik geloof dat ik ooit contact had met iemand die Superstar wilde wegdoen

Maar afspraak dat ik in Gent ging gaan na gsm bellen aldaar, maar mijn tijd was beperkt toen want ging naar iemand toe een stripverzamelaar.

Rolluiken omlaag en man kwam niet opdagen. Pierke had me nog gewaarschuwd

is niet thuis of doet niet open. bleek oneerlijk man. na uur wachten besloot ik naar adres voor cassettes te gaan , helaas briefje kwijt of gsm nummer.  toen opgegeven

het kan dat de Frank hier hem was,  het ging wel over Superstar cassettes.

 

maar goed de Marina Gent programma's die ik heb zijn op Golden Radio ooit aangeboden. later nog eens door Martinja 1 of 2 x. Dus ze zijn genoeg aangeboden geweest via de server bv

Dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.