Spring naar bijdragen

18-19 april - We hebben het geprobeerd


Juul

Aanbevolen berichten

's kijken....ik ga mijn belasting papieren invullen.....en uh naar de winterefteling want daar is een hallelujah gathering.....niet te vergeten mijn cursus koffers inpakken....dan nog naar de sauna waar ik snel vertrek, niet mijn kop thee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Douwe, ik vind het heel erg jammer dat Paul zo reageert. Ik heb geprobeerd om er nog een "visie"  aan te geven  op  zijn posting inzake 7 maart en Waddenzee, maar is dus niet gelukt.

 

Dan maar weer  terug naar de radio.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Paul de Haan:

's kijken....ik ga mijn belasting papieren invullen.....en uh naar de winterefteling want daar is een hallelujah gathering.....niet te vergeten mijn cursus koffers inpakken....dan nog naar de sauna waar ik snel vertrek, niet mijn kop thee. 

 

Bo Lus heeft op deze reactie van Paul  op Juul het icoontje "Treurig" gebruikt.

 

Noot aan de forumleider.

Kan er geen icoontje "Diep treurig" aan worden toegevoegd.

Dan kan ik deze gebruiken.

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-3-2020 om 10:24 zei Juul:

Inderdaad Douwe, ik vind het heel erg jammer dat Paul zo reageert. Ik heb geprobeerd om er nog een "visie"  aan te geven  op  zijn posting inzake 7 maart en Waddenzee, maar is dus niet gelukt.

 

Dan maar weer  terug naar de radio.

Eh, Juul, ook jouw aankondiging blinkt nou niet bepaald uit van duidelijkheid. Overigens vind ik niets mis met je visie in Pauls draadje, maar wel met sommige reacties waar dan weer Pauls reactie op gebaseerd is. Dat betekend dus dat ik Pauls reactie begrijp, maar de wijze waarop hij dat duidelijk maakt wel op een andere wijze had mogen formuleren.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob, nog even over jou reactie dan weer.

 

Mijn politieke collega's op het werk zeiden dan altijd ;' een beetje CDA  reactie, enerzijds en anderzijds"

 

Ik verschil met je van mening over mijn aankondigng, dat moge duidelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de regering weer eens drastische Corona maatregelen heeft genomen, een dringende vraag aan St Norderney - Juul (bestuurslid).

Beste Juul, kan er op korte termijn een besluit worden genomen over het doorgaan van "60 jaar Veronica"' op 18 en 19 april in B&G - Hilversum. (B&G is zelf dicht tot 1 april, alles moet nu dicht tot 6 april) dan kunnen we daar rekening mee houden. Bij niet doorgaan, vervallen ook de speciale radio-uitzendingen? Dank, ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minister Bruins zei dat alle eerder genomen maatregelen zijn verlengd tot 6 april. Als je kijkt naar het verloop in China en Italië mag je er wel van uit gaan dat het niet stopt op 6 april. Maardie keus is aan Juul. 

 

Ander vraagje: waarom bel je Juul zelf niet even?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er mee doende. Ad en ik zijn er uit. Maar het goede fatsoen vereist dat je e.e.a. toch ook even met de partners moet overleggen hoe zij er tegenaan kijken. 

Onze vergadering aanstaande donderdag gaat niet door. Ik kom hier niet verder als het bos en op en rond het huis.

Risicogroep hé.

Maar ik laat het weten ....................

 

Ja, Ruud, inderdaad, je hebt m'n mail toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please login or register to see this link. Het evenement in Beeld & Geluid in verband met de start van de zeezender Radio Veronica 60 jaar geleden gaat niet door. Dat heeft de Stichting Norderney vandaag bekend gemaakt. In Beeld & Geluid zouden voormalig Radio Veronica DJ's 2 dagen live radioprogramma's maken met originele studio apparatuur van de zeezender Veronica. Juul Geleick van de Stichting Norderney meldt ons: "Op zaterdag 18 en zondag 19 april hadden wij, samen met het Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum, de eerste uitzendingen van Radio Veronica uit 1960 willen herdenken".

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.