Spring naar bijdragen

tune rni top 30 1970 andy archer

hans knot

Aanbevolen berichten

Larry Page Orchestra, the – Wake me when the sun shines. Dit nummer is in 1970 uitgekomen als de achterkant van de single ‘Theme from a dream’ op het Penny Farthing label. Larry Page componeerde het nummer samen met C. Frechter. Page was niet alleen componist maar ook  onder meer arrangeur, producer, manager en eigenaar van voornoemd platenlabel. Hij heeft vooral voor de Kinks en de Troggs veel werk verricht. Het nummer ‘Wake me when the sun shines’ werd door Andy Archer in de zomer van 1970 verkozen tot de tune van de RNI Top 30.

Larry Page Orchestra, the - Wake me when the sun shines. This song was released in 1970 as the back cover of the single 'Theme from a dream' on the Penny Farthing label. Larry Page composed the song together with C. Frechter. Page was not only the composer but also the arranger, producer, manager and owner of the aforementioned record label. He did a lot of work, especially for the Kinks and the Troggs. The song 'Wake me when the sun shines' was chosen by Andy Archer in the summer of 1970 as the tune of the RNI Top 30.

Please login or register to see this link.

geen you tube versie beschikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei hans knot:

Larry Page Orchestra, the – Wake me when the sun shines. Dit nummer is in 1970 uitgekomen als de achterkant van de single ‘Theme from a dream’ op het Penny Farthing label. Larry Page componeerde het nummer samen met C. Frechter. Page was niet alleen componist maar ook  onder meer arrangeur, producer, manager en eigenaar van voornoemd platenlabel. Hij heeft vooral voor de Kinks en de Troggs veel werk verricht. Het nummer ‘Wake me when the sun shines’ werd door Andy Archer in de zomer van 1970 verkozen tot de tune van de RNI Top 30.

Larry Page Orchestra, the - Wake me when the sun shines. This song was released in 1970 as the back cover of the single 'Theme from a dream' on the Penny Farthing label. Larry Page composed the song together with C. Frechter. Page was not only the composer but also the arranger, producer, manager and owner of the aforementioned record label. He did a lot of work, especially for the Kinks and the Troggs. The song 'Wake me when the sun shines' was chosen by Andy Archer in the summer of 1970 as the tune of the RNI Top 30.

Please login or register to see this link.

geen you tube versie beschikbaar

Ik heb het nummer hier wel als MP3

bewerkt door Jaap De Vries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.