Spring naar bijdragen

Talpa banen op de tocht


Juul

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Juul:

Geen arbeidstijd korting maar "hup d'r uit flikkeren". Da's de commercie hé.  

 

Please login or register to see this link.

Beetje kort door de bocht Juul.

 

Publieke Omroep is minder afhankelijk van reclame - maar die gaan het ook merken - dan de commercielen. 

Helaas is de pavlov reactie bij adverteerders - hand op de knip - Ook wel begrijpelijk omdat hele sectoren gesloten gesloten worden, denk aan de reisbranche. Voor bvb Corendon en Sunweb, die veel adverteerden, is reclame nu onzinnig.

 

Overigens kan de Mol van de regelingen gebruik maken, zoals 90% lonen, waarschijnlijk worden vooral free lancers er nu uit gezet. Die hebben een speciale regeling met aanvulling op bijstandsnivo. 

Maar het blijft lullig voor deze mensen, maar ook voor de kijker die nu minder kwaliteit TV krijgt, en juist in deze tijden dat mensen meer thuis moeten blijven.

Het zou dus zelfs een idee zijn om ook commerciele omroepen wat toe toestoppen zodat zij hun programma's kunnen blijven maken, in het algemeen belang, de kijker en luisteraar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Kan nauwelijks minder. (Married at first sight, ongezien een huis kopen etc. etc.)

Je kn het programma, net als ik, niks vinden, maar het is vaak wel goed gemaakt, en er worden een heleboel kijkers een plezier mee gedaan. Beetje arrogante reacties dus.

Overigens vind ik RTL nieuws nog steeds beter dan NOS Journaal.

 

Ook de NPO heeft programma's die flauw amusement zijn zoals dat vreselijke Boer zoekt Vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ruud,

 

Ik vind je commentaren tegenwoordig, net als die van Patrick Kicken op SpreekBuis, zo "zuur". En soms niet onderbouwd........

En het erge is dat Patrick het alleen maar heeft over de "plaatjes draai zenders"   alsof er niks anders bestaat.

Nou ken ik Patrick een beetje toen hij nog "collega" was dus  ik schud dan m'n hoofd en denk ;"Oh ja, Patrick......"

 

Want wat moet ik nou met de opmerking:

"Overigens vind ik RTL nieuws nog steeds beter dan NOS Journaal."

 

1. Is dat een gevoel ?

2. Is dat kwa onderwerp keuze en uitwerking?

3.............mag je zelf invullen.

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruudam:

Je kan het programma, net als ik, niks vinden, maar het is vaak wel goed gemaakt, en er worden een heleboel kijkers een plezier mee gedaan. Beetje arrogante reacties dus.

Overigens vind ik RTL nieuws nog steeds beter dan NOS Journaal.

 

Ook de NPO heeft programma's die flauw amusement zijn zoals dat vreselijke Boer zoekt Vrouw.

 

Arrogant was mijn opmerking niet bedoeld Ruud. En dat zeg ik als Talpa-V luisteraar .

Smaken verschillen nu eenmaal.

Dat blijkt ook uit de kijkdichtheid cijfers NOS journaal 19%. RTL half8 nieuws 11%. Hart van Nederland <6%.

Ieder zijn ding.

 

Maar inderdaad, ook niet alles van de NPO is geweldig.

Ranking the Stars, De roast van, en  meer van dit soort programma's mogen van mij ook per direct van de buis.

 

Maar wellicht is dat ook een kwestie van smaak. 

 

@Juul ik denk ook vaak "Och ja Patrick........" (ik ken hem ook nog een beetje)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-3-2020 om 18:08 zei Juul:

Geen arbeidstijd korting maar "hup d'r uit flikkeren". Da's de commercie hé.  

 

Please login or register to see this link.

Zoals Leo van der Goot in 1975 al zei: 'Ooit zal er weer commerciele radio in Nederland zijn. Maar ik hoop van harte dat het nooit meer zo keihard commercieel wordt als Radio Noordzee was'. 
Omdat de jongste bediende van RNI in 45 jaar is opgeklommen tot dé mediatycoon van Nederland, moeten we vaststellen dat Leo's vrees is bewaarheid.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei rauhfaser:

Zoals Leo van der Goot in 1975 al zei: 'Ooit zal er weer commerciele radio in Nederland zijn. Maar ik hoop van harte dat het nooit meer zo keihard commercieel wordt als Radio Noordzee was'. 
Omdat de jongste bediende van RNI in 45 jaar is opgeklommen tot dé mediatycoon van Nederland, moeten we vaststellen dat Leo's vrees is bewaarheid.

 

Het is nu aanmerkelijk harder en platter commercieel dan met de zeezenders.

Bij nu vergeleken waren Veronica en Noordzee een soort gezelligheidsverenigingen, betaald door sponsors-adverteerders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-3-2020 om 18:08 zei Juul:

Geen arbeidstijd korting maar "hup d'r uit flikkeren". Da's de commercie hé.  

 

Please login or register to see this link.

 

 

Maar aan de andere kant, door modderen en handje ophouden..... is dat goede radio/tv waardig dan.

De Ster inkomsten gaan bij de PO ook naar beneden, dan vindt ik niet gepast dat zij dan daar voor het handje gaan ophouden in Den Haag, maar zullen dan ook met de billen bloot moeten en de broekriem aan moeten halen, desnoods zenders/streams moeten sluiten om te overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei radio tpot:

Fabrieken en ander spul gaan ook naar de overheid voor steun.

Had nog niet begrepen dat de PO al om geld gevraagd heeft bij Den Haag.

Waar is de bron na te zien van dat nieuws?

 

Theo

 

 

Helaas is Ruud een beetje zuur aan het worden  de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Juul:

 

 

Helaas is Ruud een beetje zuur aan het worden  de laatste tijd.

Kom , kom, beetje kritiek op de door jouw geliefde PO moet toch kunnen.

 

Met hand ophouden bedoel ik dat de NPO met Mw Shula Rijxman regelmatig dat doet als het weer eens tegenzit, of als er, zoals bij Songfestival, wat meer geld nodig is.

Dat schiet veel mensen in het verkeerde keelgat.

 

Tevens ben ik beetje allergisch voor het bashen van commercieel en het ophemelen van Publiek. Beetje tegengas dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-3-2020 om 20:14 zei Juul:

"Tevens ben ik beetje allergisch voor het bashen van commercieel en het ophemelen van Publiek. Beetje tegengas dus."

 

Ja en ik doe dus het tegenovergestelde van wat jij telkenmale doet.............

Kijk, dat is nou evenwichtige berichtgeving en opinie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.