Spring naar bijdragen

MMR 2010.06.01


martinja

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Jan-Fré,

 

Wat is MMR voor een radiostation?

 

Gerard

More Music RAdio was een onlinestation die zeezenderprogramma's uitzond rondom 2010 van Jan-Fré.

Jan-Fré, heb je nog lijsten van wat is uitgezonden? Ik heb nog heel wat opnames maar de details staan er nog niet bij.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jan-Fre:

Het was een hele klus voor mij, maar de oude mmr pagina is teruggevonden. De index van Radiodays, zoals het blok van 3 uur zeezenderprogramma's destijds heette, staat weer online.

Je kunt 'm vinden op www.janfrevos.nl

Let niet op de puinhoop op de startpagina, dat kreeg ik zo 1-2-3 niet netjes weg, maar klik op de link naar de oude MMR pagina.

 

Overigens nog 800 uur MMR programma's teruggevonden op een externe harde schijf. Mooie tijd was het....

Blij dat terug te zien. Ik herinner me dat er af en toe iets verkeerd liep en dat programma's soms op andere tijdstippen werden uitgezonden dan de bedoeling was. Ik kon je toen regelmatig op de hoogte houden zodat je het toch nog kon bijhouden. Blijft die lijst online staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/24/2020 at 3:56 PM, Jan-Fre said:

It was quite a job for me, but the old mmr page has been recovered. Radiodays' index, as the 3-hour block of naval broadcasting programmes was called at the time, is back online.

You can find it on www.janfrevos.nl

Don't mind the mess on the home page that I got so 1-2-3 not neatly gone, but click on the link to the old MMR page.

 

Incidentally, 800 hours of MMR programs were found on an external hard drive. Nice time it was....

Thanx for this info. I got 22 downloads from the old MMR page. It is a shame that the older ones were no longer available. 

Mvg,

JC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.