Spring naar bijdragen

TROS Nationale top 100 - Jeroen Soer


martinja

Aanbevolen berichten

Weet iemand de exacte datum van deze uitzending? Vermoedelijke ergens begin maart 1987

 

Aanvullende vraag: waar zijn (tegenwoordig) oude Nationale Hitparade in te zien?....ik kan me herinneren dat deze ooit te raadplegen waren op de (oude) site van de Mega Top 50....of heb ik dat alleen gedroomd ;)......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de Tros is de Nationale top 100 uitgezonden op Radio 3 tussen 2 augustus 1990 tot 7 februari 1993. Het programma werd gepresenteerd door Peter Teekamp,Daniël Dekker en Martijn Krabbé.

Dus er klopt iets niet met de datum.

Kan zo ook niet achterhalen wat de juiste datum dan is.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarvoor was het al 4 uur, met 50 liedjes.

Maar sinds die datum 28 februari het een top 100 geworden. 

In die 4 uur kan je natuurlijk niet 100 platen draaien, toen draaide Jeroen Soer de nieuwe binnenkomers en wat liedjes die snel gingen stijgen.

En toen kwam Ferry Maat tussen 16.00 en 18.00, die draaide toen de bovenste 25 helemaal. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.