Spring naar bijdragen

it's what happening super top 50 filler rni


hans knot

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Dankjewel weer, Hans! Tot mijn lichte schrik besefte ik dat ik deze filler 50 (vijftig) jaar geleden op de radio hoorde, en opnam op de nieuwe Philips bandrecorder (zo noemden we dat toen). Die band vol airchecks (welk woord ik toen nog niet kende) verknipte ik tot losse jingles met stukjes aanloopband ertussen. Van deze filler had ik maar een kort stukje, de drums en de eerste trompetmaten. Geweldig om dit terug te horen.

Ook geweldig: Chrispian St.John z'n stem. Altijd fijn om naar te luisteren, en als ik 'm nu beluister, denk ik: daar hoor ik Tom Mulder doorheen. Luister nog maar eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-4-2020 om 19:15 zei hans knot:

Yes I will but only once. The uploads are always there for 14 days and as it takes on a yearly basis many hours to provide this service every one interested has to look at least each 10 days for the new things found!

 

Dat is bijzonder jammer Hans. Je verplicht iedereen om binnen de 14 dagen hier rond te kijken naar nieuwe dingen. Als ik kan doe ik dat ook maar er zijn af en toe periodes dat ik door ziekte niet in staat ben om dat te doen met als gevolg verlopen links. Heel irritant. Behalve ziekte komt het om wat voor reden dan ook er af en toe niet van letterlijk elke week rond te bazuinen op het Radiotrefpunt.

Het is zeer op prijs te stellen als eenieder zou willen kiezen voor een optie waar de files wat langer blijven staan.

  • Vind ik leuk 2
  • Verward 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎4‎-‎2020 om 20:38 zei Gerrit:

 

Dat is bijzonder jammer Hans. Je verplicht iedereen om binnen de 14 dagen hier rond te kijken naar nieuwe dingen. Als ik kan doe ik dat ook maar er zijn af en toe periodes dat ik door ziekte niet in staat ben om dat te doen met als gevolg verlopen links. Heel irritant. Behalve ziekte komt het om wat voor reden dan ook er af en toe niet van letterlijk elke week rond te bazuinen op het Radiotrefpunt.

Het is zeer op prijs te stellen als eenieder zou willen kiezen voor een optie waar de files wat langer blijven staan.

 

Ik vind het wel dwangmatig. Dan heb je toch een keer iets niet. Bedankt Hans voor je postings.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Albatrosstudio:

 

Ik vind het wel dwangmatig. Dan heb je toch een keer iets niet. Bedankt Hans voor je postings.

 

 

dank Douwe en er komt nog bij dat deze persoon  het verschil tussen een advies en moeten niet kent. Jammer dat hij niet positief reageert mede alle gratis dingen die ik vrijwel dagelijks beschikbaar stel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.