Jump to content

Radio Atlantis Maldegem, 21 tot en met 27 juni 1980

martinja

Recommended Posts

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

• reaction_title_1 2

5 uur geleden zei Ricky:

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

Ik zat met hetzelfde probleem, ik zat ook in het leger maar wel in Köln waardoor ik maar enkele keren heb kunnen luisteren.

• reaction_title_5 1