Spring naar bijdragen

Radio Atlantis Maldegem, 21 tot en met 27 juni 1980


martinja

Aanbevolen berichten

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ricky:

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

Ik zat met hetzelfde probleem, ik zat ook in het leger maar wel in Köln waardoor ik maar enkele keren heb kunnen luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.