Spring naar bijdragen

Ad Roland geridderd


Juul

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Juul:

 

Is nog niemand op gevallen zeker?

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

Please login or register to see this link.

 

Mij wel. Vanmiddag om een uur of 3 gelezen op Radio.nl. Ad Roland was niet echt mijn favoriete DJ, sterker nog, ik schakelde naar een andere zender als hij op de radio was.

Maar gefeliciteerd, het is hem gegund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Is nog niemand op gevallen zeker?

Nee, pas nu. Bedankt voor de links. 

 

Het is Aart van Schenkhof van harte gegund. Zeer sympathieke man, die ook de zeezenderdagen (officieel Radiodag)  in Amsterdam sponsorde.

Ondanks zijn enorme staat van dienst plaatste hij zich nooit op de voorgrond. 

 

Kan niet direct uit mijn mouw schudden wie uit het zeezender wereldje nog meer een lintje hebben gehad.  Ferry Maat, Chiel Montagne en Jan van Veen in ieder geval. Ook Hans Knot heeft  jaren geleden een lintje ontvangen( zie foto)

 

Waarschijnlijk zijn ze er allemaal blij mee.

 

Maar wat is nu eigenlijk de waarde ervan? Het ontvangen ervan ligt in handen van anderen. Als je  zeer verdienstelijk bent geweest, maar niemand komt op het idee om je voor te dragen voor een lintje, dan krijg je geen een.

 

Een lintje is dus geen prijs, maar een cadeau.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hans Knot onderscheiding.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bo Lus:

 

Mij wel. Vanmiddag om een uur of 3 gelezen op Radio.nl. Ad Roland was niet echt mijn favoriete DJ, sterker nog, ik schakelde naar een andere zender als hij op de radio was.

Maar gefeliciteerd, het is hem gegund.

 

 

Boris,

 

Ik heb dat zelfde.  Een "wat mindere dj"  maar in het echt een uiterst aardige gozer. En dat is vaak met "betere dj's" weer niet het geval. Soms "etterbakken".

Nee ik ga geen lijstje opschrijven...................................

 

En over Ad, ik kan mij nog herinneren dat ie toch wel met enige argwaan keek bij de TROS toen Tom Mulder, Ferry Maat en last but not least ik binnen kwam.

Hij vond dat kon je merken een bedreiging. Wat in feite helemaal niet zo was. En daar maakte chef Hugo van Gelderen weer dankbaar gebruik van want die liet Ad altijd de rot klusjes opknappen. "zal ik dat voor je doen Huug".....

 

Maar hoe dan ook, Ad heeft z'n sporen wel verdiend !

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad Roland was een van de vaste krachten van de TROS donderdag.

Hij presenteerde diverse programma’s zoals  b.v. de Polderpop Parade en de Nederlandstalige Top 10.

Ook viel hij in voor andere programma’s zoals de TROS Top 50 en de Soulshow waar hij zijn bijnaam “ Ad Soulland” aan te danken had.

Ook Ik wil Ad daarom  van harte feliciteren met deze  verdiende onderscheiding.

bewerkt door Radio3000
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.