Spring naar bijdragen

Soms denk ik "hoe is het toch met......."


Juul

Aanbevolen berichten

Dag Juul,

 

Ik heb mijn goede vriend Bert een email gestuurd met jouw vraag, omdat hij al jarenlang niet meer actief is op forums. Hij mailde terug dat hij zijn inlogcodes niet meer weet. Bert vroeg mij daarom om je te laten weten dat het in alle opzichten uitstekend met hem gaat. Hij is nauwelijks nog bezig met de zeezenders, maar het gaat dus goed met hem.

 

groet, Hans

  • Bedankt 1
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Bert de laatste keer gezien in 2011 op  de radiodag in Amsterdam. Hij zat in het panel over Veronica en vertelde op een  emotionele manier wat het station voor hem heeft betekend (zie foto's van Vincent)

 

Bert is in 2005 nog in Frankrijk op bezoek geweest. Hij  nam de knipselmappen over Delmare mee. Die had ik bruikleen van Hans Knot gekregen,om het boek over Delmare te schrijven. Daar is het dus nooit van gekomen.

 

Jammer dat Bert zich heeft terug getrokken uit het zeezenderwereldje.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

 

Radio Day 2011 DSCF8805lowres.jpg

radioday2011-08-radioveronica-12.jpg

 

radioday2011-08-radioveronica-26.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet mij deugd om te horen dat het met Bert goed gaat. Ik heb inderdaad Bert toen uitgenodigd voor de RadioDag in 2011.

Vanwege het feit dat hij enorm mooi kon vertellen over z'n adoratie inzake Veronica.

Doe hem mijn groeten !

Maar gek hé dat iemand die zo betrokken was er "gewoon" de brui aan geeft.

Enfin, ik ben gerustgesteld als sociaal bewogen mens.

 

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Jan-Fré heeft toch een boek over Delmare geschreven.

 

Dat klopt, maar ik was van plan om dat in de winter van 2005 te doen.

 

Hans Knot had ter ondersteuning van het geheugen zijn archief over Delmare beschikbaar gesteld.  Met aantekeningen en gesprekken die ik al had gehad met oud-medewerkers was ik klaar om te beginnen.

 

Een computercrash gooide helaas roet in het eten en ik heb toen de moed opgegeven.  Had er geen zin meer in.

 

Doordat ik het boek wilde schrijven, was ik wel weer in contact met Jan Kat  gekomen en hebben we besloten om het verhaal op het internet te zetten. Dat is gebeurd, en in een aangepaste versie is het nu via het' Radiotrefpunt'  te lezen.

 

Achteraf jammer dat het niet is gelukt, maar veel van de informatie is gelukkig  ook in de nieuwsgroep over zeezenders gepost en dat heeft Jan Fre geholpen bij zijn boek over radio Delmare.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 26-4-2020 om 22:22 zei Albatrosstudio:

Dag Juul,

 

Ik heb incidenteel contact met Bert.

 

De laatste keer (al wel weer enige tijd geleden) schreef hij mij "de zeezenders achter zich te hebben gelaten".

 

 

Leuk dat er meerdere mensen zijn die zich afvragen hoe het met Bert Alting gaat waaronder ondergetekende. In het verleden heb ik met Bert gewerkt bij de Post. In de tijd van de cassettebandjes heeft hij jaren 60 muziek voor mij op bandjes gezet. We hebben er veel plezier aan beleefd. Ik zou hem graag nog eens willen bedanken en willen weten hoe het verder met Bert gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-6-2021 om 16:13 zei Wim van der Zanden:

 

Leuk dat er meerdere mensen zijn die zich afvragen hoe het met Bert Alting gaat waaronder ondergetekende. In het verleden heb ik met Bert gewerkt bij de Post. In de tijd van de cassettebandjes heeft hij jaren 60 muziek voor mij op bandjes gezet. We hebben er veel plezier aan beleefd. Ik zou hem graag nog eens willen bedanken en willen weten hoe het verder met Bert gaat. 

Ik heb je bericht naar Bert doorgestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.