Spring naar bijdragen

Tijd Voor Teenagers, 31 dec 1961


Gerrit

Aanbevolen berichten

Op het eind van het programma zegt Dick dat het oudejaarsavond is. Dit programma is dus niet "Tijd voor Teenagers". Ik denk het dat onderdeel is van het jaaroverzicht 1961, uitgezonden op Hilversum 1 tussen 2 en 5. (De laatste 4 maanden van 1961 had de VARA zendtijd op Hilversum 1). De 2de scan geeft aan dat de 4-maandelijkse zenderwisseling morgen plaatsvindt. Gr.Bo

 

image.jpeg.a0d1bc5e49287577e85a66ac99467b3b.jpegimage.jpeg.1f800e6f8460be5274755ac465fd115f.jpeg

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat
17 minuten geleden zei maartenfransen:

@Bo Lus: dat programma was van de AVRO... en aangezien het programma wordt afgekondigd als tijd voor teenagers...

 

 

 

Is dit niet toevallig de uitzending van 30-12-1960 (ondanks dat Dick ons een gelukkig 1962 toewenst...). In de VARA gids van die week:

Klembord01.thumb.jpg.ca9ce66332d097937b82187333ff3794.jpg

 

 

Beste Maarten,

 

Dat zou best eens kunnen.

Ik hoorde o.a. het liedje van Ria Valk voorbij komen met haar grote hit "Hou je echt nog van mij, Rockin' Billy" en op Wikipedia is te lezen, dat het een hit uit 1960 was.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bo Lus:

Op het eind van het programma zegt Dick dat het oudejaarsavond is. Dit programma is dus niet "Tijd voor Teenagers". 

 

Dick wenst zijn luisteraars een fijne oudejaarsavond. Daarmee is nog niet gezegd dat het oudejaarsavond is. Het lijkt me vrijwel zeker de uitzending van 29 december.

 

Op zondag 31 december is er ook een blokje 'voor de jeugd', maar dat duurt niet meer dan 20 minuten. En het door jouw genoemde jaaroverzicht betreft 'hoogtepunten uit de programma's van het afgelopen jaar'. Dat lijkt me iets anders.

leidsch dagblad zondag 30 december.PNG

bewerkt door Will Stevens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een een week eerder, 22e, zelfde tijdstip:

 

297753783_DeepinSchermafdruk_Gebiedselecteren_20200501093333.png.4f66e7c2f22fb8b006d6247e9492bb9d.png

 

Daar zien we op dit tijdslot Tijd voor teenagers staan in de Televizier.

 

Ik plaats hem als volgt in het archief: VARA-H1-19611229-1700-1750-DickDuster-PlaatsjesVoorTeenagers-38min

 

Gerrit, bedankt voor deze mooie opname.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vincent:

Een een week eerder, 22e, zelfde tijdstip:

 

Please login or register to see this link.

 

Daar zien we op dit tijdslot Tijd voor teenagers staan in de Televizier.

 

Ik plaats hem als volgt in het archief: VARA-H1-19611229-1700-1750-DickDuster-PlaatsjesVoorTeenagers-38min

 

Gerrit, bedankt voor deze mooie opname.

 

 

Ja, mooie opname.

"Plaatsjes" moet nog een s uit Vincent :-)

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Vincent:

Een een week eerder, 22e, zelfde tijdstip:

 

Please login or register to see this link.

 

Daar zien we op dit tijdslot Tijd voor teenagers staan in de Televizier.

 

Ik plaats hem als volgt in het archief: VARA-H1-19611229-1700-1750-DickDuster-PlaatsjesVoorTeenagers-38min

 

Gerrit, bedankt voor deze mooie opname.

 

Dan voeg er in mijn archief tussen haakjes nog (jaaroverzicht) aan toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.