Spring naar bijdragen

Oproep: De Avondspits


Stijn van Nuland

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie voor de opleiding Geschiedenis aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik doe mijn scriptie over De Avondspits, bij u allen wel bekend. Een minpuntje, het Beeld en Geluid-archief in Hilversum is momenteel gesloten. Voor opnames van het programma heb ik inmiddels contact met iemand die mij er van een aantal kan voorzien, maar extra materiaal is altijd welkom, vooral uit de beginjaren van het programma. Er zijn op dit forum al een hele hoop uitzendingen gepost, maar al die linkjes zijn helaas al verlopen.

 

Mocht je wat in de aanbieding hebben, stuur het dan vooral hieronder. Alvast heel hartelijk bedankt!

bewerkt door Stijn van Nuland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel dank voor alle hulp tot op heden! Ik ben ondertussen al een stuk verder in mijn onderzoek, mede dankzij jullie bijdrages. Ik ben nog op zoek naar een aantal specifieke uitzendingen. Hieronder een lijstje. Mocht je er eentje of meerdere van in je collectie hebben, dan hoor ik het uiteraard graag.

 

Live Aid: 13 juli 1985

Ontploffing Challenger: 28 januari 1986

Ontploffing Tsjernobyl: 26 april 1986

Sinterklaasuitzending: 5 december 1987

Val van de muur: 9 november 1989

Dood Freddy Mercury: 24 november 1991

 

 

bewerkt door Stijn van Nuland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een verzoek:

 

Ik ben inmiddels weer wat verder met mijn onderzoek. De periode 1978-1988 heb ik al uitvoerig geanalyseerd. Het is nu de beurt aan de periode 1990-1995. Mochten mensen nog uitzendingen uit die periode hebben liggen, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Het hoeven niet per se bijzondere uitzendingen te zijn. Een normale 'doorsnee' aflevering volstaat ook. Alle beetje helpen! Zodra ik mijn cijfer binnen heb in juni, deel ik uiteraard mijn resultaten met jullie.

 

Alvast bedankt!

  • Vind ik leuk 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Op 10-5-2020 om 18:04 zei Jaap De Vries:

Please login or register to see this link. 3FM - Avondspits met Frits Spits en Sinterklaas 18-19u 05 dec 1994.mp3
 

Ieder bedankt voor de uploads van de Avondspits ..... 

Hallo,

 

Is het misschien mogelijk dat iemand deze uitzending nog een keer erop kan zetten. Ik ben op zoek naar deze uitzending, maar deze pixeldrain is verlopen.

 

Alvast bedankt.

Cees Vriens

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Hoe is het met je scriptie. Kunnen we daar al iets over lezen?

 

Grt,

 

Peter

 

 

 

Hoi Peter,

 

Wat denk je zelf?......................Vaak is het zo dat "studenten'  even komen buurten (halen) en dan vervolgens geen teken van leven geven.

 

Er zijn uitzonderingen.................

 

Ik wordt ook wel benaderd maar ik wil meestal wel meewerken maar dan altijd via de gewone mail zodat er een vorm van "communicatie is".

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei pvanklei:

Hoe is het met je scriptie. Kunnen we daar al iets over lezen?

 

Grt,

 

Peter

 

Ik heb die Van Nuland afgelopen voorjaar ook aan allerlei materiaal geholpen. Hij zou me op de hoogte houden van zijn scriptie. Nou, niet dus.

Dus Stijn, als je meeleest, je hebt op deze site inmiddels niet meer het voordeel van de twijfel.

 

Dus kom door met die scriptie om van (in ieder geval mijn) zwarte lijst af te komen.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rauhfaser:

Hij zou me op de hoogte houden van zijn scriptie. Nou, niet dus.

 

Hij had het denk ik te druk met Netflix kijken. 😉

 

"Als mijn kleinkinderen later aan me vragen wat ik deed tijdens de coronacrisis, zal ik met het schaamrood op m’n kaken moeten toegeven dat ik de helft van de tijd heb genetflixt op m’n kamer."

 

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.