Spring naar bijdragen

OldiesProject- A month in a life (mrt 1965)


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rob Veld:

Wat ik van Ron gehoord heb gaat het om een "complete" run. Ik weet niet tot hoever zijn vorige run ging.....

Het probleem wat hij aangaf zijn de 70'r jaren waar het her en der ontbreekt aan juiste release datums.

 

Rob V.

 

Volgens mijn gegevens startte de 'laatste' run op  05/01/2014 en ging over de periode: 01/01/1964 - 31/12/1974 met 8.329 records.

Hoever een 'complete' run reikt, weet ik niet.

 

De huidige re-run, feitelijk run-3, is gestart op 26/01/2020, bevat aanzienlijk meer records. Ik geniet er zeer van. OldiesProject is er al vanaf 2004!

 

groet, Hans

bewerkt door Hans Hendriks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Oldies Project:

Heren,

 

Als alles goed gaat, zal de huidige run van "A month in a life", die overigens de laatste zal zijn, door lopen tot december 1979. We zijn dus nog wel even bezig.

 

Groet,

 

Ron

 

Dank je wel voor het vele werk achter de schermen Ron (en anderen). Fijn dat Oldies Project er nog steeds is! Het is een eindeloze en unieke playlist van m.i. meer dan 35.000 records uit de jaren 60 & 70. Chapeau!

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rob,

 

De wekelijkse shows geproduceerd door Kees Brinkerink waren apart van A month in a life. 

 

Kees begon met "40 years ago" op 19 Augustus 2007 als een soort voorzetting van de Big L Fab die een week eerder was gestopt. Daarna volgde "45's from 45 years ago" van januari 2011 tot december 2014 en "This week" van januari 2015 tot december 2018. In de beide laatste runs werden wekelijkse releases van 1966 t/m 1969 behandeld. 

 

A month in a life begon in januari 2010 en is nu bezig aan haar 5e run. Alle 5 runs begonnen in 1964, omdat toen de Engelse zeezenders begonnen. Daar waar de 3e en 4e run ophielden in december 1974 is het de bedoeling dat we deze keer doorgaan tot december 1979. Gaandeweg worden de afleveringen van 1964 tot 1974 uitgebreid met aanvullingen... A month in a life is nooit begonnen in 1970.... 

 

Groet,

 

Ron

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus ergens in 2015 binnengevallen met de publicaties van This week op de site. Er is echter een gat gevallen ik begonnen met nog meer uit 1965 trachten te weten te komen en te verzamelen. Ik heb in elk geval nooit de publicaties van A month in a life tot 2018 gepubliceerd gezen op de site, wat dan niet wil zeggen dat ze er niet op gestaan zouden kunnen hebben.

Begin dit jaar ben ik op de seventies gedoken en toen kwam ik voor het eerst A month in a life tegen. (Volgens mij was je toen de site al aan het opschonen, maar misschien heb ik het gewoon ook gemist ).

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.