Spring naar bijdragen

Radio England


Vincent

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Jan-Fre:

 

14 oktober 1967. 

29 juli kan sowieso niet, want Bob Dylan wordt gedraaid met Positvely 4th street en die werd pas gereleased op 7 september 1966.

Jan-Fré,

 

Ik neem aan, dat je bedoeld 14 oktober 1966.

Vandaar dat Robin Westhof reageerde, dat SRE op 14 oktober 1967 niet meer bestond. Toe had je alleen nog Radio Caroline voor de Engelse kust.

 

Gerard

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link. deze is dezelfde als de show tussen 1100 en 1200 uur; dat is volgens mij ook de juiste tijd. Deze zou dan overbodig zijn.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gerrit:

En deze is ook hetzelfde als 1000-1100

alleen weer een andere opname.......

Gerrit,

 

Ik heb het ook gemerkt, dat bij SRE er heel veel opnamen bij zitten, die er dubbel of zelfs driedubbel in zitten, de ene keer vermeld met tijdsaanduiding en de andere keer zonder tijdsaanduiding maar met de lengte van de opname.

Jammer, maar het is niet anders.

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Ik heb het ook gemerkt, dat bij SRE er heel veel opnamen bij zitten, die er dubbel of zelfs driedubbel in zitten, de ene keer vermeld met tijdsaanduiding en de andere keer zonder tijdsaanduiding maar met de lengte van de opname.

Jammer, maar het is niet anders.

 

Gewoon een kwestie van alles een keer afluisteren, uitzoeken en goed administreren. Dan ben je voor altijd klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jan-Fre:

 

Gewoon een kwestie van alles een keer afluisteren, uitzoeken en goed administreren. Dan ben je voor altijd klaar.

Jan-Fré,

 

Helemaal met je eens.

Zoals de bijdrage van Hans Hendriks vorige week met alle vermelde correcties.

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jan-Fre:

Gewoon een kwestie van alles een keer afluisteren, uitzoeken en goed administreren. Dan ben je voor altijd klaar.

 

En je weet dat dit enorm veel tijd kost en die heb ik niet om alles wat er in het archief zit te beluisteren. Vandaar dat ik nu alles hier plaats. Dan snijdt het mes aan twee kanten: iedereen kan over de opnames beschikken en dankzij jullie feedback gaan ze correct terug het archief in.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Vincent:

En je weet dat dit enorm veel tijd kost en die heb ik niet om alles wat er in het archief zit te beluisteren. Vandaar dat ik nu alles hier plaats. Dan snijdt het mes aan twee kanten: iedereen kan over de opnames beschikken en dankzij jullie feedback gaan ze correct terug het archief in.

 

Mijn opmerking was bedoeld als antwoord op de opmerking van Gerard.

Ik weet inderdaad uit ervaring dat dit echt enorm veel tijd kost. Maar als het allemaal en keer wordt gechecked (of je het nu zelf doet of met een hele club) kan je de collectie wel mooi op orde krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.