Spring naar bijdragen

60 Jaar Radio Veronica


Aanbevolen berichten

Op 17-5-2020 om 20:43 zei Bo Lus:

Bron: Veronica nr.20

image.thumb.png.fea885a9824220d760f48234ff942e68.png

Bij bijna elke plaat is de Veronica- of VOO-link wel duidelijk. Ik mis If I Had Words, de eerste hit dankzij een VOO-campagne, en Veronica Unlimited. 

Zojuist zei rauhfaser:

Bij bijna elke plaat is de Veronica- of VOO-link wel duidelijk. Ik mis If I Had Words, de eerste hit dankzij een VOO-campagne, en Veronica Unlimited. En waar is  Expecting To Fly?!?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2020 om 21:34 zei ruudam:

Niet alleen mooi tijdsbeeld, ze waren vaak gewoon mooi.

(Ik heb nog steeds een plannetje om een dag of langer alleen maar historische reclames uit te zenden incl tabaks, kijken wat er gebeurd. - Nu even geen tijd)

 

 

We hebben er zo'n 1000 ! stuks.

Op 23-5-2020 om 15:43 zei NietTomBlomberg2:

Heel erg bedankt! Was een prachtige dag gisteren. Nu gevangen voor de eeuwigheid. Love it :)

 

 

Door wie dan ?

2 uur geleden zei rauhfaser:

Bij bijna elke plaat is de Veronica- of VOO-link wel duidelijk. Ik mis If I Had Words, de eerste hit dankzij een VOO-campagne, en Veronica Unlimited. 

 

 

 

Ja, verder dan die tijd gaat het geheugen van de "jeugd" daar nauwelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 19-5-2020 om 14:50 zei Vincent:

En wie niet durft te vragen zal nooit iets krijgen. Maar dit is offtopic. 

 

Morgen komt vandaag online.

 

Nu ja ik kan het dan maar proberen hé, Ik loop zoals altijd een stukje achter..... al die mooie dagen zijn verlopen. dus.... kan het mss nog eens geplaatst worden? Dank op voorhand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Geert M.:

 

Nu ja ik kan het dan maar proberen hé, Ik loop zoals altijd een stukje achter..... al die mooie dagen zijn verlopen. dus.... kan het mss nog eens geplaatst worden? Dank op voorhand.

Hoi Geert, moet ze even opzoeken! de pixeldrain link die ik plaatste werkt nog wel maar dat zijn maar 2 bestanden. Ze zijn onderweg.

 

Hier is de link Please login or register to see this link.

 

bewerkt door PowerMusic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei PowerMusic:

Hoi Geert, moet ze even opzoeken! de pixeldrain link die ik plaatste werkt nog wel maar dat zijn maar 2 bestanden. Ze zijn onderweg.

 

Hier is de link Please login or register to see this link.

 

 

Hey, Super bedankt dat je dat wou doen, Ik ben er heel blij mee. Dit wordt genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.