Spring naar bijdragen

wie is dit ook al weer /


Juul

Aanbevolen berichten

In 1985 waren wij, de TROS, het laatste concert van The Cats opgenomen. In een NH dorpje 'tVeld.

 

Maar voordat het zover was,........pffffffffffffffffffffff

De heren hadden bonje met elkaar.   Enfin, bij de mix op 13 november 1985 moest er een partij opnieuw ingespeeld worden. Maar  dat moest "apart" gebeuren in VARA 8. de multi track studio.

 

Maar ik ben effe kwijt wie dit is.................Ja, rechts ben ik zelf met een blik van.............................

Ik ben nl niet zo'n grote Cats kenner.

 

 

 

screen 275b.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-5-2020 om 17:59 zei Juul:

In 1985 waren wij, de TROS, het laatste concert van The Cats opgenomen. In een NH dorpje 'tVeld.

 

Maar voordat het zover was,........pffffffffffffffffffffff

De heren hadden bonje met elkaar.   Enfin, bij de mix op 13 november 1985 moest er een partij opnieuw ingespeeld worden. Maar  dat moest "apar" gebeuren in VARA 8. de multi track studio.

 

Maar ik ben effe kwijt wie dit is.................Ja, rechts ben ik zelf met een blik van.............................

Ik ben nl niet zo'n grote Cats kenner.

 

 

 

 

 

Ik denk Jaap Schilder. Arnold Muhren is het zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Juul:

Inderdaad. als jij mij nu eerst duidelijk maakt wie "anderen" zijn

Liefhebbers van The Cats op een facebook-groep. Maar ja, dan gaat iedereen wel met je foto aan de haal. Ik begrijp je wel Juul, maar ja, die anderen hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

prachtig optreden ik ben daar ook geweest , was volgens mij op woensdagavond, ik had the cats nog nooit gezien live , en dat zou ook niet meer komen.

indrukwekkend waren toen we bij de vriendschap aankwamen de trailers van het n.o.b enorme kabels over de oprit en de verrassing dat er opgenomen werd.

het ouwe vertrouwde veld zei piet.....

als ik nu omdat ik in deze plaats werk, nog eens langs deze dancing kom is daar niets meer te doen , ook voor corona al niet meer , dancings sluiten , hebben het moeilijk zo zonde ....

ik was deze avond met al het peroneel van de mariannebar te wieringerwerf en voor mijn gevoel met 22 jaar zo ongeveer de jongste in de zaal ........

wat een tijd groeten pd2pk ( peter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik weet het ook nog. Klein podium, bloedheet 25 augustus 1985. Heel laat weer terug met alle spullen naar "Hillywood"". (Hilversum)

Bewaar er goeie herinneringen aan vooral aan de snackbar die naar mijn idee een stuk verderop in de straat was.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Juul  , nooit geweten dat jij er was in 't Veld , de snackbar was ongeveer 50 meter lopen aan de overkant van de Vriendschap , de snackbar is daar nu ook dicht , ik was daar met het personeel van de mariannebar in wieringerwerf,  wij waren wel bekend in Nederland omdat we vaak in de spots van de drive inn shows net voor of na het nieuws te horen waren,  je kent ze wel zaterdagavond komen we naar ....

We hebben ze allemaal wel op bezoek gehad , bands , en artiesten ik mocht ze allemaal aankondigen zelfs the trammps geweldig mooi   ik had daar een iemke roos mengtafel en draaide met stage accompany versterkers s/a wat een mooi spul blauwe versterkers gescheiden hoog en laag versterker, ik heb nog een recording ooit gemaakt van the trammps in de mariannebar. 

Zelf heb ik ook wel wat in mijn eigen archief aan audio , veel zeezender van meest de club van chris visser , ik wil er best eens wat van uploaden mocht er belangstelling voor zijn , nog niet eerder gedaan uploaden dit is te proberen  lijkt mij , Juul het beste weer voor nu gr uit Zuid Scharwoude van pd2pk .

Plaatje van mijn middengolfzender waar ik ooit mee draaide en nog heb 

20200601_200327.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Peter,

 

Leuk je reactie. Pas geleden had ik het er nog met de technicus over  die snackbar. Was het enig dat nog tot laat open was.

Ik heb geen idee of er ook van die avond nog foto's zijn. Ik weet wel dat het een piepklein podium was.

 

Kreeg gisteren van Cor uit Volendam, hier ook actief op het forum, nog een leuke foto van de zaal.

 

foto: cdB

 

 

De Vriendschap t Veld.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.