Spring naar bijdragen

wie zijn de....


radio tpot

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei radio tpot:

Ach ja ieder zijn ding natuurlijk, maar ik hou van techniek en de geur van elektronica.

Zenders groot of klein, op een schip of achter in een schuur, maakt me niet uit.

Ik wil weten hoe heb je het gedaan, hoe werkt het.

 

Theo

En antennes en soundprocessing en .......................

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Rob, het is een beetje ontspoort en zo ben ik dan toch een freakje geworden 😁

Maar dat komt ook omdat kennis erg moeilijk toegankelijk is en mensen die zeggen dat ze het hebben,blijken gewoon blaas kaken te zijn.

Kennis delen is in de AM wereld niet vanzelfsprekend, dat ben ik als zendamateur niet gewent.

Je moet veel zelf doen, dat is niet erg maar zo krijg je wel veel kennis over van alles en nog wat.

En de drijfveer is, ik wil weten hoe en waarom.

En als persoon ben ik ook nog een achter de komma geval, wil het goed hebben.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.