Spring naar bijdragen

Radio Caroline 70s - 80s


martinja

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Offshoreradio Mi Amigo:

Het lukt me niet al de hele dag , krijg de melding nu mislukt - serverprobleem 😔

Vreemd,

 

maar Vincent heeft hem ook voor je in de aanbieding. Zie boven.

En anders wellicht op een later moment nog een keer proberen. Als je het maar binnen de 7 dagen doet. Dan is het definitief klaar.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei martinja:

Misschien heb je deze ook niet:

 

Caroline - 19790730 - 1000-1300 - Ad Roberts - Expresso + Marc Jacobs - Baken 16

Please login or register to see this link.

Martinja,

 

Bedankt voor dit bestand.

 

Ad Roberts presenteert voor de eerste maal het programma Espresso tussen 10 en 12 uur.

Hiervoor heette het "Tussen koffie en kombuis".

 

Gerard

4 uur geleden zei Vincent:

De versie die ik heb gepost is die van Martinja,aar dan op snelheid en losgeknipt.

Vincent,

 

Zie jij ook kans hetzelfde te doen met het programma tussen 10 en 13 uur?

Alvast bedankt.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

 

Beetje langzamer gezet en losgeknipt:

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Ook bedankt voor deze opname. De Espresso uitzending is nu compleet.
 

Vincent,

 

Bedankt voor het losknippen in hele uurtjes en het aanpassen van de snelheid.

 

Leuk om te vermelden is, dat Marc Jacobs in zijn programma Baken 16 de groetjes doet aan Ferry Eden.

Ferry heeft op datzelfde moment een programma op Radio Mi Amigo 272 vanaf de MV Jeanine met het programma Lunch op zee.

Ze kennen elkaar nog van vroeger. In 1978 hebben ze samen veel programma's gemaakt voor Radio Mi Amigo.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Leuk om te vermelden is, dat Marc Jacobs in zijn programma Baken 16 de groetjes doet aan Ferry Eden.

 

En dat waren de aanwezige Nederlands aan boord van de MV niet zo blij mee.

 

2 minuten geleden zei Ricky:

Was dat niet de "Magdalena" in plaats van de Jeanine?

 

Magdalena.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Ricky:

Gerard,

Was dat niet de "Magdalena" in plaats van de Jeanine?

Niet dat het nog een grote rol speelt, maar ja...

Ricky en Vincent,

 

Sorry, inderdaad, dat moet de MV Magdalena zijn. De MV jeanine was van Radio Atlantis.

 

En ja, dat de overige Nederlandse DJ's dat niet leuk vonden kan ik begrijpen.

Wat ik wel eens gelezen heb, dat Marc Jacobs persé het programma Baken 16 terug wilde hebben op het tijdslot 12-2 en de anderen liever niet, omdat het teveel associaties zou oproepen met Mi Amigo. Maar hij had dat toch doorgedrukt.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

En ja, dat de overige Nederlandse DJ's dat niet leuk vonden kan ik begrijpen.

Wat ik wel eens gelezen heb, dat Marc Jacobs persé het programma Baken 16 terug wilde hebben op het tijdslot 12-2 en de anderen liever niet, omdat het teveel associaties zou oproepen met Mi Amigo. Maar hij had dat toch doorgedrukt.

 

Dat heb je dan verkeerd gelezen. Kort samengevat: De Nederlandse service wilde inderdaad niet lijken op Radio Mi Amigo. Maar toen er te weinig centen binnen kwam greep O'Rahilly in. Hij benaderde Marc voor een terugkeer omdat hij met Baken 16 enorm populair was op het oude Mi Amigo. Na veel aandringen ging Marc akkoord en verscheen hij in de zomer van 79 weer aan boord van de MV.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Vincent:

Dat heb je dan verkeerd gelezen. Kort samengevat: De Nederlandse service wilde inderdaad niet lijken op Radio Mi Amigo. Maar toen er te weinig centen binnen kwam greep O'Rahilly in. Hij benaderde Marc voor een terugkeer omdat hij met Baken 16 enorm populair was op het oude Mi Amigo. Na veel aandringen ging Marc akkoord en verscheen hij in de zomer van 79 weer aan boord van de MV.

Vincent,

 

Goed dat je dit hersteld hebt.

Ik wil niet aan valse geschiedschrijving doen.

 

Verder neem ik aan, dat wat jij zei over het feit dat de andere DJ's er niet zo blij mee waren, dat Marc de groeten deed aan Ferry Eden dat dit meer te maken had, dat men liever geen reclame wilde maken voor een collega-radiostation.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
7 uur geleden zei martinja:

Caroline-19800211-1400-1500-SebastiaanPeters-19tigshow

Please login or register to see this link.

Martinja,

 

Dit is de eerste aflevering van het in Marbella opgenomen programma.

 

Volgens mij is hij de pseudoniem van Eddy Keur, die nu Ruud de Wild tijdelijk gaat vervangen op NPO Radio 2, die nu vanwege de constatering van darmkanker een operatie moet ondergaan en daarna moet revalideren.

Maar hier ben ik niet 100% zeker van. Wellicht een ander forumlid, die het wel zeker weet.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martinja,

 

Dit is de eerste aflevering van het in Marbella opgenomen programma.

 

Volgens mij is hij de pseudoniem van Eddy Keur, die nu Ruud de Wild tijdelijk gaat vervangen op NPO Radio 2, die nu vanwege de constatering van darmkanker een operatie moet ondergaan en daarna moet revalideren.

Maar hier ben ik niet 100% zeker van. Wellicht een ander forumlid, die het wel zeker weet.

 

Gerard

Zeker en vast!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.