Spring naar bijdragen

TROS Poster vragen laatste twee uitzendingen


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een tweeluik met de laatste twee afleveringen van Poster van de TROS.

 

1) Data 7 juli 2006 en 14 juli 2006 maar zie op Radiopaedia dat de laatste aflevering op 7 juli zou zijn geweest. Dan moet dit dus 30 juni en 7 juli 2006 zijn?

 

2) Verder zie ik op Radiopaedia over de uitzendtijden van Poster "20 juni 2003 7 juli 2006 19:00-20:00 Radio 2" maar Daniel Dekker zegt bij één van de afkondigingen dat "Around Midnight" er aan komt. Dus moet het geen 22-23 uur zijn?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Die data had ik ook, maar volgens diverse sites was de laatste uitzending 7 juli 2006. Tijd heb ik aangepast. 

 

Je maakt, denk ik, terecht een punt Douwe. Ik trek mijn eerdere bewering in. 30 juni en 7 juli 2006 zou wel eens correct kunnen zijn.

 

Please login or register to see this link.

 

groet, Hans

bewerkt door Hans Hendriks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vincent:

Ik ga er zelfs vanuit dat de info zoals deze op Radiopedia staat klopt. Ik heb deze namelijk samengesteld aan de hand van de documentatie die Juul hiervoor beschikbaar heeft gesteld. 

 

Tijdstip 2200-2300 is juist. Zie nu dat dit niet klopt op Radiopedia. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik dit eens uitzoeken (tenzij iemand anders dit wil doen).

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Dank Vincent. Dan hou ik het op deze data 30-6 en 7-7 en 2200-2300

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.