Spring naar bijdragen

Hitradio Veronica


Onno87

Aanbevolen berichten

Op 7-6-2020 om 19:34 zei Robin1981:

Vrijdagochtendkeet, eenmalige vervanging van Rinkeldekinkel, heb ik het eerste uur van. Ooit ergens gedownload. Is die in algemeen bezit? Anders wil ik m wel ff delen.

10 tegen 1 dat dat een opname van mij is :) Ik heb namelijk de hele uitzending destijds opgenomen, en zette tussen 2000 en 2012 nog wel eens een keer iets online op de radiofragmentensite die ik toen had @ geluidsgoeroe.com.

 

 

 

Op 1-8-2020 om 11:53 zei Onno87:

Graag gedaan Martin,

 

Heeft er iemand contact met deze persoon:

Please login or register to see this link.

 

Hij bezit heel veel oud materiaal en zeker voor de fans een mooie aanvulling.

 

Mvg,

Onno

 

Hallo Onno. Dank voor je mail nog. Had nog niet kunnen antwoorden, maar bij dezen doe ik dat gewoon hier :)

De geschiedenis van mijn radio-archief is dat ik (op ik denk drie uur na) álles ooit zelf heb opgenomen. Ik heb denk ik ook nooit online gezocht naar meer materiaal. Ik had gewoon mijn eigen opnamen, en dat was het. En met verzoeken voor materiaal deed ik ook weinig... Want mijn archief, ofzo...
Maar onlangs kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat er ook behoorlijk wat uitzendingen zijn geweest waarvan ik had gewild dat ik ze had opgenomen... Maar dat had ik niet... En eigenlijk ben ik daar nu dus uiteindelijk toch online naar op zoek.
Dus misschien kunnen wij elkaar helpen, want ik krijg de indruk dat jullie hier op dit forum wel weten waar e.e.a. te vinden is...

Hoe groot is de kans dat jullie weten waar radiomateriaal van Veronica (alles), TROS (Soul Show, Dancetrax), Avro (Robin Albers) e.d. op Radio 3 te vinden is, uit de periode 1983-1993?
Misschien kunnen we dan audiomateriaalruil doen :D

Marcel (Radio 11)

bewerkt door Radio 11
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marcel,

 

Helemaal goed fijn om iets van je te horen.

 

Leuk dat je op het forum komt welkom, wij proberen via diverse wegen zoveel mogelijk materiaal te bemachtigen.

Via deze manier blijft het materiaal altijd bewaard en wordt het niet door de omroepen weggegooid.

 

Zelf heb ik  veel materiaal  vanaf 1934 t/m de dag van vandaag.

 

Ik zal mijn lijsten in een privé bericht sturen.

 

Groetjes,

Onno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Op 30-7-2020 om 12:33 zei Robin1981:

Wie heeft geen zin om te delen? Zou wel zonde zijn!

Bij deze mijn mapje van HitRadio:

 

 

Please login or register to see this link.

Kan/mag deze nog een keer geupload worden?

 

Thnx alvast

Op 31-7-2020 om 15:13 zei Onno87:

Hierbij mijn Hitradio Veronica collectie, aanvulling is altijd welkom:

 

Please login or register to see this link.

Kan/mag deze nog een keer geupload worden?

 

Thnx alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.