Spring naar bijdragen

Caroline 558 Harry Anderson


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Je hoort inderdaad Arie Swets.

Harry Anderson was een nick name voor Arie Swets. Zijn echte naam is Arie Remmers.

 

In de laatste periode tot aan 'the raid' op 19 augustus 1989 heeft hij veel live-programma's voor radio 819 gedaan. Het klonk, gezien de omstandigheden, best goed.

Wat is hij hierna gaan doen, weet iemand dat?

 

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bo Lus:

Ik heb wel een artikel uit de de Aktueel van 28-9-1985. Gr.Bo

 

Bedoel je dit artikel , geschreven Léon Zoeteman?  Hij schreef een boek over meesteroplichter ' Heer Olivier.'

Heb Leon en zijn fotograaf  op de trip naar de Ross Revenge aan boord gehad. 

 

Salut

Leendert

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Leendert, dat is het artikel. Was dus de aktueel. Ik heb het betreffende tijdschrift nog gezien bij mijn verhuizing en heb een idee waar het nu ligt maar was er nog niet aan toe gekomen om het op te zoeken. Maar je hebt het dus zelf al.

 

De tocht was niet samen met Hans Knot. Ik was met Hendrik van Nellestein meegereden naar Nieuwpoort vanaf Breda.

Hij zou volgens mij  wat nieuwe spullen installeren en had ook dozen cassettes achterin. En hij had een nieuwe BMW die qua snelheid op de Belgische snelweg even uitgetest moest worden. Op de terugweg ben ik door de heren van Aktueel vanuit Nieuwpoort weer terug gebracht naar Sliedrecht, waar ik toen bivakkeerde.

Tja, mooie tijden, twee dagen na Live Aid.

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Bedoel je dit artikel , geschreven Léon Zoeteman?  Hij schreef een boek over meesteroplichter ' Heer Olivier.'

Heb Leon en zijn fotograaf  op de trip naar de Ross Revenge aan boord gehad. 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

Klopt, dit artikel bedoel ik. Gr. Bo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.