Spring naar bijdragen

VOO - Radio 3 - 17-04-1993 - Nederlandse Top 40 met Gijs Staverman


pvanklei

Aanbevolen berichten

En wat ben ik weer blij met deze, die had ik nog niet. Als ik een tijdmachine had, zou ik teruggaan en met 1000 cassettes alle Top 40's ooit gaan opnemen. 

Maar aangezien dat niet kan, ben ik hier ook heel blij mee. 😉 

Dank je wel, Peter! Je bent een held. Dit is de bijbehorende lijst: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedenk me ook iedere keer als Peter weer een Top 40 uit die periode met ons deelt dat ik er enorm van baal dat ik toen niets heb opgenomen toen het werd uitgezonden. Ik ben het met Pieter eens dat ik ook graag terug in de tijd zou willen gaan met 1000 lege tapes en dan alles van de Top 40 op zou nemen. Hoe het ook zij, ik ben enorm blij Peter ons van tijd tot tijd blij maakt met weer een Top 40 die hier nog niet eerder gedeeld is. Dus ontzettend bedankt Peter en hopelijk heb je voor in de toekomst nog wat liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.