Spring naar bijdragen

6 juni 1974


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ooit (in oktober 2015) een keer hier gedownload:  Veronica-1974-06-06-0130-0445-Nopnstop.mp3. Toen ik 'm vanmiddag eindelijk eens ging afluisteren bleek de file in alle beschikbare recorders vast te lopen na ongeveer vijf kwartier.

Vraag is nu: heeft iemand nog een goede versie van deze opname? Daar zou ik erg blij mee zijn!

 

Groet,

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jan-Fre,

 

Dus je wilt een non stop stuk audio ?  Is dat interessant? ( gewoon wat plaatjes ).

Ik heb het niet, zelfs niet als ik "onze datum" hanteer dus 5 juni.

 

En er zijn mp3 restauratie progjes in omloop. tenminste voor de Mac.

En als je de mp3 in een gewone audio editor laad?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al zitten er geen reclames in, zo'n lijstje met een paar actuele hits, echte gouwe ouwen afgewisseld met veel Engelse en Amerikaanse bubbling under-plaatjes (hier The Vogues en Ivy League) zegt best veel over 'het Veronica gevoel'. En natuurlijk zo'n typisch jaren zeventig-instrumentaaltje van Anita Kerr op het eind. 
Ik snap wel dat mensen ook dit willen hebben. Sterker: najaar 1974 verscheen zelfs een hele serie LP's die op deze manier waren samengesteld, elk opgehangen aan een voormalige Veronica-programmatitel.

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nu eenmaal een gekte, dat bewaren van non-stop uurtjes. Het geeft natuurlijk wel een sfeerbeeld van hoe zo'n nachtuitzending ongeveer klonk. Behalve dan de muziek, hoor je bij deze eigenlijk niet veel verrassends. Voor iemand die dit niet bewust heeft meegemaakt is het misschien al helemaal niet interessant, maar ik zie mezelf zo weer 's nachts in bed liggen luisteren met de koptelefoon op. En s' morgens dan weer wakker worden met een knallende koppijn 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-6-2020 om 10:13 zei rauhfaser:

Ook al zitten er geen reclames in, zo'n lijstje met een paar actuele hits, echte gouwe ouwen afgewisseld met veel Engelse en Amerikaanse bubbling under-plaatjes (hier The Vogues en Ivy League) zegt best veel over 'het Veronica gevoel'. En natuurlijk zo'n typisch jaren zeventig-instrumentaaltje van Anita Kerr op het eind. 
Ik snap wel dat mensen ook dit willen hebben. Sterker: najaar 1974 verscheen zelfs een hele serie LP's die op deze manier waren samengesteld, elk opgehangen aan een voormalige Veronica-programmatitel.

 

 

Daar heb je dan een punt. !  Maar het audio vind ik ook een beetje................Maar goed ieder z'n verzamel "woede".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-6-2020 om 10:13 zei rauhfaser:

Ook al zitten er geen reclames in, zo'n lijstje met een paar actuele hits, echte gouwe ouwen afgewisseld met veel Engelse en Amerikaanse bubbling under-plaatjes (hier The Vogues en Ivy League) zegt best veel over 'het Veronica gevoel'. En natuurlijk zo'n typisch jaren zeventig-instrumentaaltje van Anita Kerr op het eind. 

 

Eerlijk gezegd vond ik de muziekkeuze 's avonds en 's nachts vaak veel leuker dan overdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.