Spring naar bijdragen

peuneveushow


hans knot

Aanbevolen berichten

1973 Barend Servet – Presenteert de Peuneveu Show. Achter de shownaam Barend Servet zat IJf Blokker die alom artiest in de lichte sector was. Hij trad op de televisie onder meer op in de ‘Barend Servet Show’, ‘de Fred Haché Show’ en ‘Barend is weer bezig’. Op Radio Veronica kreeg hij op een bepaald moment een eigen weekend programma en de platenmaatschappij ‘De Zilvervloot’ bracht in 1973 dus de lp ‘Presenteert de Peuneveu Show’ uit. Dat was dan meteen de naam van het programma op Radio Veronica. Op de achterkant van de hoes wordt daar ook vermelding van gedaan.

 

1973 Barend Servet - Presents the Peuneveu Show. Behind the showname Barend Servet was IJf Blokker who was an artist in the light sector. He performed on television in the 'Barend Servet Show', 'the Fred Haché Show' and 'Barend is busy again'. On Radio Veronica he got at a certain moment his own weekend program and the record company 'De Zilvervloot' released the album 'Presenteert de Peuneveu Show' in 1973. That was the name of the show on Radio Veronica. On the backside of the cover this is also mentioned.

 

181464753_barendservet.jpg.f276ac247796a0bdd3cf53168aa27bc7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Juul:

Bij de TROS heb ik nog een seizoen met IJf gewerkt samen met Rita Corita. Vreselijk aardige man die IJf ! Ik bewaar er mooie herinneringen aan.

 

 

Hij woont nu in Den Helder, en hij verjaart op dezelfde dag als ik, 2 september. Wordt dan 90 jaar. Als je zijn foto ziet zou je 70 zeggen. Is nog actief op face book

 

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei hans knot:

Hij woont nu ion Den Helder, en hij verjaart op dezelfde dag als mij, 2 september. Wordt dan 90 jaar. Als je zijn foto ziet zou je 70 zeggen. Is nog actief op face book

 

 

 

Oh leuk Hans.  Dank voor je info.  Mooie leeftijd.

 

Ps.  "als mij". moet "zijn als ik" ( ik kan het niet laten, sorry)

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben jullie het weer druk. En Juul of iets moet bepaalt de persoon zelf, dus gebruik dan het woord 'dient'. De twee mini foutjes zijn aangepast.

 

Snel maar weer een oud programma beluisteren en horen of er weer iets voorbij komt om te delen.

 

 

bewerkt door hans knot
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.