Spring naar bijdragen

Skol spreekt u taal waar u ook bent 2


nchuijg

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Juul:

Nico, waarom denk je aan Cees Schrama? 

Dat Hammond orgel en dat plaat nummer ik denk Phonogram en daar kwamen de platen van Cees vandaan toch, maar het is natte vinger werk, er staat verder niets op de plaat als alleen die Skol teksten, en geen hoes, ja een Veronica discotheek hoesje, Juul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat nummer zou het wel eens kunnen betekenen. Het waren nummers-cominatie die ze geloof ik in Baarn wel gebruikten. Ook geen BUMA gegevens?  ik weet niet over in de Honingstraat een Hammond stond.

Pas gleden ben ik met Ad nog eens langs de Honingstraat gereden.................we beleven even staan en hadden zo iets van "Jonge, jonge, al die Nederlandse popmuziek die hier via dat smalle steegje de wereld in ging".

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei nchuijg:

Ik heb de vraag bij de NVPI neer gelegd, die weten misschien een weg om erachter te komen.

Voor een reclame uiting is het best een kwaliteits product, waar denk ik bekende musici achter zitten.

 

 

En anders BUMA-STEMRA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update, de NVPI heeft geen database met matrix nummers, en dit is wat Discogs er over heeft: Please login or register to see this link.

En op Marktplaats stond er een te koop en daar was bij vermeld dat Phonogram de producent was.

De NVPI gaf de suggestie het bij SENA na te vragen.

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Grappig Nico.

 

En bij Phongram ( nu Universal )  hebben ze dat denk ik ook niet meer . Want het het is slechts een opname van hen en geen commercieel product volgens mij. Maar om te persen moesten ze in Baarn wel een matrix nummer hebben...........................

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.