Spring naar bijdragen

Tipparades juni 1970, ABTT


RobMesander

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei RobMesander:

Ton of Omnivoor,

 

Klopt het dat er nog geen Tipparades zijn geplaatst van juni 1970 ?

 

Bij voorbaat dank, Rob

Het is een beetje stil rond Ton. Viel me ook al op.

Ik ben meer een file-overzetter, Rob, maar het is ton die altijd die dingen aanbiedt

Zodra er wat te overzetten valt ben ik er als de kippen bij !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei RobMesander:

Het is niet Jan van Veen die moeilijk deed over de herstart van de ABTT want hij was al 5 maanden weg. Moet Rob Out zijn.

 

Rob

 

 

 

Waarom Rob Out?  In die periode was Rob nog helemaal geen "hopman" zoals wij hem noemden. 

 

Lees maar:

 

Please login or register to see this link.

 

"

Als vervanging werd er een z.g. programmaraad benoemd die alle belangrijke beslissingen zou gaan nemen. Hij bestond o.a. uit Klaas Vaak, Rob Out, Gerard de Vries en Tom Collins."

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Juul:

 

 

Waarom Rob Out?  In die periode was Rob nog helemaal geen "hopman" zoals wij hem noemden. 

 

Lees maar:

 

Please login or register to see this link.

 

"

Als vervanging werd er een z.g. programmaraad benoemd die alle belangrijke beslissingen zou gaan nemen. Hij bestond o.a. uit Klaas Vaak, Rob Out, Gerard de Vries en Tom Collins."

Officieel niet  ........., maar het vervolg op je citaat:

 

"Maar al gauw bleek dat het toch Rob was die alle belangrijke beslissingen nam. Het was een natuurlijk proces waar tegen de anderen geen bezwaar hadden. Het was alsof de natuurlijke leider opstond. En dat is later wel gebleken".

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rob Veld:

Officieel niet  ........., maar het vervolg op je citaat:

 

"Maar al gauw bleek dat het toch Rob was die alle belangrijke beslissingen nam. Het was een natuurlijk proces waar tegen de anderen geen bezwaar hadden. Het was alsof de natuurlijke leider opstond. En dat is later wel gebleken".

 

Rob V.

 

 

Maar in de aanloop daartoe  nam hij niet de beslissingen. Dat kwam pas toen de anderen er geen zin-tijd meer in -voor hadden. En ook laten we maar zeggen "verschil van inzicht kregen". Dus toen dat gebeurde wierp Rob zich op tot "chef", Dat was gewoon inderdaad later.

 

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat betekend in de aanloop daartoe? Betekend het dat er een tijdje een zeker vacuum was? Dus geen programmaraad en ook geen "hopman".

De volgend vraag betreft  "Al gauw bleek dat het toch Rob was......" . Wat voor tijdsperiode moet bij "gauw" in gedachte gehouden worden? Een week, een maand .....?

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rob Veld:

Maar wat betekend in de aanloop daartoe? Betekend het dat er een tijdje een zeker vacuum was? Dus geen programmaraad en ook geen "hopman".

De volgend vraag betreft  "Al gauw bleek dat het toch Rob was......" . Wat voor tijdsperiode moet bij "gauw" in gedachte gehouden worden? Een week, een maand .....?

 

Rob V.

 

Dag Rob,

Allereerst zoooo interessant vind ik het nou ook weer niet. Gewoon omdat het niet precies te achterhalen is. Ik zal eens opzoek gaan in het archief of er soms een memo is of zo.  Toen ik het voor de website schreef was het 19 augustus 2010............dus 10 jaar geleden.

 

 

 

screen 311.jpg

 

 

Ik ben nog even in de archieven gedoken. En vindt in  het fameuze Radio dagboek van Sanne Benjamin het volgende over het begin van de ABTT in 1970.

 

 

screen 311.jpg

 

En verder kun je in het boek van Rob Out "Veronica 1 jaar later"  op pagina 102-103 het nodige vinden.

 

Nu vind ik het wel genoeg.................

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.