Jump to content

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Op het moment dat je¬†het compleet "hebt" val je wel in een gat ūüôā

Dat risico wil ik wel lopen ūüėČ

• Haha 1
Posted (edited)

Voor het laatst, ik wil door en niet verzanden in een eindeloze discussie om een paar jingles om een "verzameling compleet te maken".

Mijn moeder zei altijd:'mensen die vragen worden overgeslagen"

Edwin, jij schrijft en verondersteld dat er achter deze zin meer zit dan wat er staat:

'Afspraak is afspraak', schrijf je letterlijk. Dat wekt de indruk dat zij niet willen dat je het materiaal met 'derden' deelt. Dat zou ik zeer kwalijk vinden. ".

Ik zal je uit de droom helpen. Dat is een afspraak die Ad, Niels en ik gemaakt hebben en daar B&G van op de hoogte gebracht hebben.

We vinden het niet netjes om zo maar zaken het internet op te slingeren. Want waar is het eind?  Jij wil graag die jingle tape, en dan komt een andere kun je niet dat of dat enz. Want je hebt de jingles ook al gedaan.....................

Als je het niet erg vind hebben we wel  B&G  laten weten dat als een oud collega iets wil hebben dat dat natuurlijk gewoon gehonoreerd wordt. Zoals regelmatig bij oud collega Bart van Leeuwen gebeurd.

Dus dat is een besluit van ons.

Overigens is de officiele overdracht is nog niet geweest vanwege het virus.

En wat er in de overdracht staat is iets tussen ons en B&G.

En zelf schreef je enkele dagen terug:

screen 339.jpg

Ik vind dat je gewoon een beetje zeurt omdat je je zin niet krijgt.

Heb je om je verzameling compleet te maken als eens Jelle en Benno  benaderd?............................

Het lijkt mij nu verstandig om deze eindeloze discussie stoppen, alles dat ik kwijt wilde heb ik nu voldoende beantwoord.

Edited by Juul
  • Like 3

En daarmee bevestigt Gompie het punt (of de zorg) van Juul:

We vinden het niet netjes om zo maar zaken het internet op te slingeren.

• Like 1
23 uur geleden zei Gompie:

Frans Mijts - Het Station Waar Muziek In Zit.mp3
Dan bedoel je dit pakket . Staat op soulseek en nog twee andere ook zie ik .

Dit is pakket Mijts 1 zoals uitgebracht op de Jingleweb CD.

Niels

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Doneer aan Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By martinja
      Radio Veronica Top 40 - Jan van Veen - 19690111 - 1438 - 1600
      Please login or register to see this link.
    • By martinja
      USA Top 100 - Jan van Veen - Radio Veronica 1969 04 06 - 1905 - 1945
    • By martinja
      Met bijzonder veel dank aan Stichting Norderney en Radio 192

Veronica (via 192) 1969-03-11 - 0800-0900u Eddie Becker

• By Rrrricky
      Terug naar 2004.
      Veronica (van Sky) was begonnen op 31 augustus 2003. En Rob van Someren mocht terugkeren op de radio naar een paar jaar afwezigheid en een uitstapje bij o.a. World Online. 
      Daar kon hij vanaf de start beginnen met Somertijd van 16-19 uur. Tot eind december Jeroen van Inkel werd gehaald van Radio 538. Toen raakte van Someren zijn plekje kwijt en wat vanaf 5 januari 2004 van Inkel in de middag te horen. 
      Rob kreeg tijdelijk de vrijdagavond (vanaf 9 januari 2004) samen met Ron Bisschop. Een 'heerlijk' vrijdagavond zooitje. Met o.a. nieuwslezer Theo van Zwet in een gezellige rol. Vanaf 5 juni 2004 is Somertijd dan weer te horen in het weekend (zaterdag en zondag) van 15.00 - 18.00 uur. Op 1 september 2004 gaat Jeroen van Inkel naar de ochtend en krijgt Rob van Someren zijn plekje in de middag weer terug. 

Ik heb een aantal opnames uit die tijd teruggevonden. Van veel opnamens heb ik alleen de 'de talks en jingles' en zo af en toen (denk ik) een hele show.
      Nu een stuk van de laatste aflevering van Thank Rob is Friday.

• By cdb
      Heb zelf een klein stukje, maar ik zoek de hele uitzending van de Top 40 van 20 April 1974. Tijdens de opname van deze top 40 werden er pakjes gerookte paling uitgedeeld door (volgens Stichting Norderney) Jaap Buijs omdat The Cats de nummer 1 (Be My Day) hadden bereikt. Meer opnames van deze dag zijn uiteraard ook welkom. Groeten, Cor.
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,794
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Maribomba
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.