Spring naar bijdragen

Oude 50 pop afleveringen gevraagd .


Pd2pk

Aanbevolen berichten

Dag Peter,

 

Leuk, weer een zendamateur..............

Ik zag trouwens dat je niet zo heel erg nieuw bent hier want je hebt je aangemeld in 2019.

Maar welkom.

 

Ik heb ze niet voor je maar anderen denk ik zeker.

 

Groet,

Juul - PE0GJG

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Juul , ja je hebt gelijk wat de oude registratie hier betreft , ik heb nooit wat gedaan indertijd met de site .

Nu de kinderen groot zijn kan er wat meer , leuk dat je even reageerde , ik wist van je call dat wereldje is toch klein .

Hopelijk spreken we mekaar eens op 2 meter of hf wie weet .

 

     Groeten Peter Kuut ( pd2pk ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wie weet Peter,

Maar alles zit (weer) in een verhuisdoos want ik ga aan het eind v/h jaar verkassen.

En daar kan en mag ik geen antenne plaatsen.  (M'n nieuwe QTH : 8256TC ). Vind ik ook niet zo erg. Wellicht kan ik m'n vlaggenmast aanpassen en gebruiken. Is van alu. En dar gebeurde vaak bij zeezenders hé, een vertical aanpassen.

 

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Harry 

Op 7-7-2020 om 21:19 zei HarryTor:

Hoi,

Hier nog een aflevering van 60 pop of een envelop

Tom Mulder 60 Pop Of Een Envelop Keizerstad 958 Nijmeegse 4Daagse 11 13uur Vr 1987 07 24

Please login or register to see this link.

En hier nog een aflevering van 50 pop of een envelop

 

Please login or register to see this link.

 

Veel luisterplezier

 

Harry ontzettend dank voor het plaatsen van deze opnamen van Tom .

Vriendelijke groet Peter Kuut. 

Op 5-7-2020 om 09:02 zei Pd2pk:

Hallo allemaal,  ik ben nieuw hier en mijn naam is Peter,  ik ben op zoek naar oude opnamen van 50 pop of een enveloppe van Tom Mulder .

Wie zou wat opnamen on line willen zetten met pixeldrain ?.

Vele groeten van Peter Kuut .

 

Frank heel vriendelijk dank voor het posten van de 50 pop shows ik ben er waanzinnig blij mee. 

Vele radio groeten Peter Kuut uit Zuid Scharwoude. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Bertus ook namens mij pd2pk ( Peter) mochten er nog meer mensen zijn die ons willen helpen aan opnamen van de TROS of radio 10 met Tom Mulder wat zou dat geweldig zijn dank zij jullie inbreng heb ik 21 uur 50 pop waarvoor mijn oprechte dank radiovrienden wie heeft er misschien nog wat op de plank en wil het met ons delen? 50 pop zou helemaal super zijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bertus je bent top dank dank ik weet zeker dat je met het ter beschikking stellen van 50 pop afleveringen enorm veel mensen een groot plezier doet hopelijk blijven jullie posten / uploaden vrienden laten we met elkaar delen wat we van deze radio man hebben.

de afleveringen die gepost zijn staan op de harde schijf .

ik ben er enorm blij mee groeten pd2pk / peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.