Spring naar bijdragen

vormgeving nationale hitparade Spits ('82-84)


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo,
Dankzij een zuinig lid van deze community kreeg ik onlangs de jingle 'Eersteweeks'  zoals Frits Spits die gebruikte in de Nationale Hitparade (januari '82-oktober '84). 

Hij had nog enkele andere jingles, ook op basis van de plaat 'Rock Your World (yo ho) van Weeks & Co.  Namelijk de openingstune, de Top 10-jingle en de Eén in Nederland-jingle.

In 2012 zijn die door SimonFex hier beschikbaar gesteld. Ik heb ze toen gemist en weet niet of hij hier nog is, maar ik kom hem niet meer recent tegen.
 

Dan was er ook nog een jingle 'De Nationale Hitparade en de Nationale Toekomst', volgens mij met een ander bedje.

 

Wellicht heeft iemand anders deze jingles destijds gedownload en wil die alsnog beschikbaar stellen?


 

Dank, Edwin 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bosmeester:

Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. 

 

Groeten, Arnold. 

 

Inderdaad, dat is er ook zo eentje !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei pvanklei:

 

Hierbij de jingle uit een opname: Please login or register to see this link.

 

Grt,

 

Peter

 

Hartelijk dank weer Peter.

 

En dan is natuurlijk de volgende vraag weer: welke muziek is voor het bedje gebruikt?

 

 

Wie o wie?

 

Groet, Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.