Spring naar bijdragen

Radio Caroline-19-toenshow-JohanVisser-xx 081979


martinja

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei FrankV:

Zoals geweten werd Ad Roberts tegen zijn zin door de Caroline organisatie verplicht om dit programma zwaar te verknippen omdat er heel veel commercials moesten worden gedraaid.

 

Nee hoor. Er werden in de periode heel veel commercials gedraaid op Radio Caroline. De duur programma was hier niet op afgestemd. En aan boord was men wel verplicht deze commercials te draaien want die leverde centen op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het delen. Erik De Zwart was toen uiteraard Paul De Wit.

 

Na het zinken van de MV Mi Amigo op 20 maart 1980 heeft Erik de Zwart een gastuur gepresenteerd op Hilversum in het programma van Veronica bij Annette Van Tricht. Toen verklaarde hij Paul De Wit als "dood". Indien daar interesse voor bestaat kan ik deze wel eens digitaliseren.

 

bewerkt door FrankV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1905. H I Veronica nightprogramme Lex Harding announcing the nightprogrammes at 24h and Ad Bouman presenting the "Niks aan de hand" show including a cut of Veronica in 1972 22‑3‑80 2‑3h   62’

1906. H I Veronica nightprogramme Annette van Trigt and Jan Morrien talking with (ex‑)Caroline dj's Hans Verlaan, Paul de Wit, Tom van der Velde, Ben Bode (Caroline organisation) and Ron Dolman 22‑3‑80 3.00‑4.30h                    90’

1907. H I Veronica Nightguestprogramme with ex‑Caroline dj Paul de Wit as Erik de Zwart 22‑3‑80 4.30‑5.30h   60’

1908. H I Veronica Ook goeie morgen with Bart van Leeuwen 22‑3‑80  5.30‑7.00h  90’

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2020 om 22:17 zei FrankV:

Bedankt voor het delen. Erik De Zwart was toen uiteraard Paul De Wit.

 

Na het zinken van de MV Mi Amigo op 20 maart 1980 heeft Erik de Zwart een gastuur gepresenteerd op Hilversum in het programma van Veronica bij Annette Van Tricht. Toen verklaarde hij Paul De Wit als "dood". Indien daar interesse voor bestaat kan ik deze wel eens digitaliseren.

 

kan me die nacht nog wel herinneren - aan mij werd daar de groeten gedaan toen en toen vetelde Annette van Trigt bij de namen die ze verder opnoemde dat het doorgestoken kaart was en allemaal dj's waren :)   Ik wist van nix en het verbaasde me dat ik er tussen stond.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎19‎-‎7‎-‎2020 om 23:05 zei Albatrosstudio:

1905. H I Veronica nightprogramme Lex Harding announcing the nightprogrammes at 24h and Ad Bouman presenting the "Niks aan de hand" show including a cut of Veronica in 1972 22‑3‑80 2‑3h   62’

1906. H I Veronica nightprogramme Annette van Trigt and Jan Morrien talking with (ex‑)Caroline dj's Hans Verlaan, Paul de Wit, Tom van der Velde, Ben Bode (Caroline organisation) and Ron Dolman 22‑3‑80 3.00‑4.30h                    90’

1907. H I Veronica Nightguestprogramme with ex‑Caroline dj Paul de Wit as Erik de Zwart 22‑3‑80 4.30‑5.30h   60’

1908. H I Veronica Ook goeie morgen with Bart van Leeuwen 22‑3‑80  5.30‑7.00h  90’

 

Heb je dit toevallig niet allemaal digitaal Douwe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.