Spring naar bijdragen

19 juli 1985, vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

Het is zo te zien een eigen opname van mij, die in de collectie zit als 18 juli 1985.

Ik heb net even in mijn alleroudste tapelijst gekeken en daar staat hij inderdaad als 19 juli. De Caroline en Laser-opnamen zijn 100@ zeker dezelfde dag opgenomen. Waarschijnlijk de datum verkeer overgenomen bij de mp3. Deze opname had ik ook nog niet gechecked. Nu dus wel. Zo wordt de verzameling iedere dag accurater.

Het geheel is overigens opgenomen in Sliedrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei vron:

Na ongeveer 7 min zegt Tommy Rivers "on a thursday afternoon"  ,18 juli 1985  is een donderdag.

 

Als dat het enige aanknopingspunt is, is dat wel wat mager. Maar in ieder geval is het dus geen 19 juli.

En de Caroline opname? Is die dan ook van 18 ipv 19 juli?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een detail: Johnny Lewis zegt dat het nieuwe maan is op ongeveer 28'35"

Nieuwe maan in juli 1985 is van woensdag 17 juli tot en met 23 juli.

Als de opname in juli gebeurt is dan kan deze niet anders dan van 18 juli 1985 zijn.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.