Spring naar bijdragen

Offshore Radio Index


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei bert ree:

Zijn de uitzendingen van MMR nog terug te vinden op de site?

Die staan er nog wel, maar zijn niet meer 'aangesloten'.

 

8 uur geleden zei bert ree:

Kan er ergens vermeld worden: NIET uitgezonden?

 

Dat staat in de originele files er wel bij, maar is in de uitgeklede versie op de site weggehaald. Maar voor het dateren is dat feitelijk ook niet zo erg. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 23-7-2020 om 23:21 zei Gerrit:

Geweldig Jan-Fre, wat een werk en tijd zit hier in, ongelooflijk!!

Hartstikke bedankt want een dergelijk archief is zeer handig. Ik was al lange tijd naar zoiets op zoek en vroeg er al een keer naar bij de buren maar dan zonder de inhoud van een programma.

Zelf heb ik enige tijd geleden ook een begin gemaakt met de opnamen welke in mijn zeezenders-archief zitten met als doel snel te achterhalen wat voor mij interessant is om nog te downloaden, hier en bij de buren of elders.

Leek mij voor iedereen handig en daarom heb ik er maar een simpele website voor opgezet. Het is nu de eerste keer dat ik hier melding van maak.

Please login or register to see this link.

Wat nu online staat is niet actueel, namelijk maart 2020. Na de vakantie zal ik zo spoedig mogelijk en als de gezondheid het toelaat het een en ander bijwerken en aanvullen.

En voor alle duidelijkheid: van compleet is natuurlijk absoluut geen sprake.

 

Groeten, Gerrit

Ook deze lijst heel erg leuk.

Opname Atlantis 12.7.73 met de Top 40 zal vermoedelijk 22.7.73 zijn.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On-ge-loof-lijk voor de tijd (passie) die je erin hebt gestoken én hoe nuttig dit allemaal wel is !

Dank !

Link 1969 in jouw lijst werkt niet (meer ?) helaas, Jan-Fré.

Persoonlijk maak ik er een excel file van met alle gegevens van alle jaren op één sheet. Met de search optie is het dan wel sneller mogelijk om de juiste gegevens terug op te zoeken.

bewerkt door Fretor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jan-Fré, sorry om je weer te storen, maar ik begrijp iets niet. De file (link hieronder) die ik in een ver verleden gedownload heb (vraag me niet waar en wanneer, ik weet het niet meer) zit volgens jouw index verspreid over twee dagen. Van 17:54 tot 18:00, is het 18/05/1964 en vanaf 18u is het 24/05/1964. Volgens jouw index start er op 18/05/64 na 18u een ander programma van Bob Scott. Raar, niet ?

Please login or register to see this link.

Ik wens je nogmaals te bedanken voor jouw index: ik heb al een dozijn mp3s uitgewist wegens dubbel (zelfs meer) op mijn schijf.

 

Groeten,

 

Frederic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.