Spring naar bijdragen

Stream klinkt overstuurd


Armand

Aanbevolen berichten

Dank Juul,

 

Momenteel klinkt het beter dan gisteren tijdens de 5 minuten dat ik de tipparade heb geluisterd.

Helemaal zuiver klinkt het echter niet.

Heb een klein stukje nieuws opgenomen zodat je kunt horen hoe dat hier binnenkomt, wellicht kun je hier iets mee.

 

https://we.tl/t-UDUhhctR8a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee heren , het lig veel gecompliceerder.  Ad heeft het me uitgelegd maar ook iets met Windows (waar ik gelukkig niks van snap)  en de stream komt even van een andere uitzendlocatie.

 

Zoals Ad zei;' De Ger Anne is onderweg met onderdelen en dan kan José weer even in de mast klimmen".

 

 

 

 

screen 313.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden,

 

Ik heb het al een paar keer geschreven, er zijn server problemen en het komt vanaf een andere locatie met soms moeilijk doende Windows bakken.

Ad is er heel druk mee doende.

Maar ja, het is hoe dan ook beter dan toen we nog vanaf zee kwamen dacht ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat ik melding maak van problemen met de stream is dat ik geen enkel idee heb of de problemen ook door 192 radio zelf worden opgemerkt.

Dat er achter de schermen aan wordt gewerkt waardeer ik zeer maar ik heb geen enkel idee wanneer er waar aan wordt gewerkt.

Zie het als positieve feedback 😉

 

Wat de aangedragen alternatieve streams betreft, dank daarvoor zal ze eens beluisteren. Wellicht als alternatief als 192 radio echt nergens te ontvangen is want ben wat dat betreft erg zendervast.

 

Edit: Paradijs valt voor mij af, na een paar 60 en 70 plaatjes een nummer uit 2001 en daar wil ik nu net vanaf 😉

bewerkt door Armand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.