Posted July 27, 20204 yr Popular Post V-Radio, was de Veronica Radioschool (van 2005 - 2012). Een opleidingsstation voor nieuw radiotalent. Een internetzender waar voor mij altijd 1 programma wel leuk was. En dat was Inside. (Wie nog opnames heeft liggen, ik hou me aanbevolen). Hierbij praatte in eerste instantie Pierre Pappa met bekende DJ's (Ad Roland, Erik de Zwart, Kas van Iersel, Bart van Leeuwen enz.) over hun radiowerk. Daarna nam Ewald van Liempt het stokje over en daarna de aanstormende talenten. Het was - net zoals volgens mij het station - een beetje geschuif met mensen, tijdstippen en wat niet meer. In dit geval leverde het een erg leuk gesprek met Rob Stenders op. En zowaar lukt het volgens mij om andere halve plaat te draaien in een 2 uur. Rob heeft net zijn boekje uitgebracht. Heeft zijn RTL (Yorin) avontuur (helaas) moeten staken. Is lekker druk met KX en ondertussen ook op 3FM weer aan de gang. Veel luisterplezier. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
July 28, 20204 yr Dank voor de opname, leuk om weer aan de collectie toe te voegen! Ik luisterde graag naar V-radio Inside toen Pierre Papa de uitzending nog presenteerde. Toen waren er ook leuke gasten, zoals Peter Holland, Dave Donkervoort, Luc van Rooij etc. Helaas heb ik nergens meer opnames kunnen vinden van deze tijd. Destijds kon je de opnames als MP3 van de website downloaden.
February 27, 20214 yr credits to original uploader This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 20080403_2001-2212_V-Radio_V-Inside_Ewald-van-Liempt_gast Rob Stenders.mp3