Spring naar bijdragen

Omroep Spakenburg - Los Goud 2006


martinja

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Ben:

Wat leuk, Martin. Ik heb nog heel veel programma's (ik nam bijna alles op 😀), helaas nog niet gearchiveerd

Ja ik vond ze heel bijzonder en de site ook, van genoten toen. Vond het ook heel bijzonder dat je me op een Veronicadag vertelde dat je het heel wat vond dat ik al jaren een eigen server draaide. Je zei dat ik toen nog een van de heel weinigen was in Nederland  die dat deed. Helaas is dat nu al jaren niet meer zo, maar zo het systeem nu draait, hetzelfde als hier, vind ik het goed zo, maar ik houd het al 17 jaar lang vol.

 

Zeer dankbaar als je met nieuwe dingen aankomt.

 

Groetje,

Martin

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Bedankt voor je leuke bericht, Martin. Ik zal kijken of ik af en toe hier wat kan neerzetten. Ik heb ook nog een serie HIII Top 30's gedaan (1969-1979), die zal ik gaan opzoeken.

 

Overigens, dit was de promo, die indertijd op de kabelkrant hier in dorp draaide voor die twee Top 40's van 1975 en 1976:

 

 

bewerkt door Ben
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Omnivoor:

Lynsey de Paul, zeer getalenteerd, helaas ook alweer overleden, had deels Nederlandse afkomst.

Dat wist ik niet, is één van haar (groot)ouders Nederlands?

 

Ze is inderdaad veel te jong overleden. Gelukkig is er wel veel videomateriaal van haar optredens bewaard gebleven. Er is ook een aflevering van Single Luck aan haar gewijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-10-2020 om 09:40 zei Ben:

Dit is de Top 30 van 11 Juli 1970. De (play)list staat hier : Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

PS Hendrik, bedankt voor je bericht. Ik ga ze hier allemaal neerzetten de komende periode.

Hier ben ik dan weer ontzettend blij mee - ben niet zo voor remakes maar originelen, maar omdat ik dit zo'n leuke presentatie destijds vond met een leuke site erbij - en dat vind ik nog steeds - ga ik hier ook weer van genieten. Zeer bedankt Ben.   Ben overigens niet vergeten dat ik je ooit gesproken heb op een Veronica dag, kwam zelden op die omroepdagen, zo heel af en toe.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.