Jump to content

Uitzendingen Gonzo Radio gezocht

Recommended Posts

Hi,

Ik ben op zoek naar radio uitzendingen van Jan Donkers die in de jaren tachtig een programma had op radio3 Gonzo Radio.

Volgens mij op de woe. avond. Kan iemand mij helpen met afleveren uit 1984-1988 met Jan "Gonzo" Donkers ? 

Esther 

• Like 1
12 uur geleden zei EsthervdVeer:

Hi,

Ik ben op zoek naar radio uitzendingen van Jan Donkers die in de jaren tachtig een programma had op radio3 Gonzo Radio.

Volgens mij op de woe. avond. Kan iemand mij helpen met afleveren uit 1984-1988 met Jan "Gonzo" Donkers ? 

Esther 

Ook ik hou me graag aanbevolen. Ook voor andere VPRO-programma's via Radio 3. In het bijzonder denk ik aan De Wilde Wereld, Frontlijn, programma's van Luc Janssen, Jacques Plafond, Gerard J Walhof etc.

• Like 1
14 hours ago, henkjan2016 said:

@EsthervdVeer

aangemeld 3 aug

laatst online 10 mins later

Je vraagt om uitzendingen van Jan Donkers, maar je komt vervolgens niet meer online 😞 

Als je op een zeilboot zit is dat soms lastig :-) Maar heb jij die toffe uitzendingen van Jan Donkers uit de jaren tachtig ? 

• Like 1
On 8/10/2020 at 10:00 AM, henkjan2016 said:

@EsthervdVeer Goed punt. Fijn dat je terug bent 🙂 

Nee jaren 80 niet, maar van laatste paar jaar zijn ze te vinden op 40up radio-website.

ja die uitzendingen zijn me bekend en aardig. Hopelijk heeft iemand anders nog iets van Gonzo Radio uit de jaren 80 dat gedeeld kan worden op dit forum. 

Edited by FrankvdS
  • Like 1

*) opnamen niet gecontroleerd, ik houd mij graag aanbevolen voor ontbrekende gegevens:
VPRO-19860000-0000-0000-BramVanSunteren-GonzoRadio-(Zomer1986)
VPRO-19880120-0000-0000-Onbekend-GonzoRadio
Please login or register to see this link.

groet, Hans

• Like 3
  • Thanks 1

dank je wel Hans !  

Deze 2 leuke opnames zijn vorig jaar maart al eens geüpload 🙂 ( 2 afleveringen gepresenteerd door Bram van Splunteren)

Nu nog op zoek naar de afleveringen met Jan Donkers - hopelijk dat iemand nog iets heeft uit de periode (1984-1988) Fingers crossed!

Esther

• Like 1
1 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) opnamen niet gecontroleerd, ik houd mij graag aanbevolen voor ontbrekende gegevens:
VPRO-19860000-0000-0000-BramVanSunteren-GonzoRadio-(Zomer1986)
VPRO-19880120-0000-0000-Onbekend-GonzoRadio
Please login or register to see this link.

groet, Hans

Beste Hans,

Zoals Esther hierboven al aangaf zijn beide programma's gepresenteerd door Bram Van Splunteren, geen Bram van Sunteren dus.

In beide gevallen is de uitzendtijd 22.00-23.00 uur.

De exacte datum van de eerst vermelde opname kon ik ook niet achterhalen. Een eventueel nieuwsbulletin, die mij zou kunnen helpen, ontbreekt op deze opname.

Met vriendelijke groet,

Gerard

• Like 1
  • Thanks 1