Spring naar bijdragen

Playa de Aro studio relikwieen


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Op 8-8-2020 om 16:44 zei Albatrosstudio:

Please login or register to see this link.

 

Felicitaties Douwe.  

 

Waarom heb je je zo ingespannen om de  Mi Amigo studio apparatuur te kopen ?

Heb je met Mi Amigo in Playa soms een emotionele band of zijn er andere factoren die een rol spelen? Was er geen Belgische kaper op de kust ?

 

citaat uit artikel van Mediapages:

 

Bokkebroek was ik door achteraf verklaarbare redenen een tijd uit het oog verloren maar wist ik met hulp van Walter Galle toch weer op te sporen.

 

Hoorde een verhaal over de 'verklaarbare reden':  zou ontduiking van belasting  zijn en daar stond dus gevangenisstraf op.

 

Als dat zo is, waarom wordt dat niet gemeld?  Is  Bokkebroek soms heilig verklaard?

 

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Leendert,

 

Dank voor je felicitatie.

 

Ik ben voorstander van het "conserveren en (laten) beheren van cultureel en historisch erfgoed".  Vandaar dat ik voor de VBRO heb gekozen terwijl er andere Belgische spelers waren die mogelijk attractiever waren voor mijn portemonnee. Waar ik bij een Nederlands museum een half jaar heb moeten wachten op een marginaal voorstel was VBRO gelijk akkoord met mijn eerste financiele opzet met de toevoeging dat als het wat duurder zou worden "we er ook wel uit zouden komen". Daarnaast kon VBRO zich voorstellen dat er de nodige herstelwerkzaamheden zouden moeten plaatsvinden hetgeen geen probleem zou zijn met hun inzet en bemanning. Bovendien hadden de VBRO medewerkers waar ik rond Kerst mee om tafel zat gelijk al leuke ideeen. Bij de bij de studio behorende "bulkeraser uit Brakel" wist men gelijk al waar het over ging.

 

Op je tweede vraag ga ik niet in. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je die stelt. Lijkt mij totaal niet relevant voor dit forum.

 

 

IMG_3690.JPG

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geweldig dat dit na ruim 40 jaar nog bestaat! Ik ben nooit in Playa de Aro geweest en ken de Mi Amigo studio alleen van foto's. Toch een mooi idee dat dit alles gered is en waardige herbestemming krijgt. Er is hier zeker sprake van cultuurhistorisch erfgoed, kijk maar hoe Mi Amigo nu nog steeds leeft onder de vroegere luisteraars. Nu ik op internet weer al die oude programma's voorbij hoor komen, blijf ik van mening dat het een 'formidabel' radiostation was. 

 

Zo vraag ik me ook af waar de discotheek van Mi Amigo is gebleven. En hoe kwam Mi Amigo in Spanje in het begin zo snel aan platen? Was er Nederland al een discotheek en is die verhuisd? In het boek van Ferry Eeden lees ik daar niets over. Je hebt best veel platen nodig om een radiostation te runnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.