Spring naar bijdragen

Seven club van radio noordzee.


Pd2pk

Aanbevolen berichten

Dag vrienden , wie weet er wat meer te vertellen over auto rijschool seven club van vroeger .

Wanneer is deze autorijschool met de mini auto's gestart , en wanneer opgehouden met het bestaan. 

 

Wie kan er wat meer over de eigenaar vertellen , of wie heeft er misschien wat mooie foto's uit de sevenclub tijd .

Ik zou graag eens willen weten wat het adres was van de rijschool om eens te kijken wat er nu is op deze plaats. 

Wie heeft er dus ook wat foto's van de eigenaar van de rijschool .

 

  Ben benieuwd wie wat meer info heeft .

 

        Groeten peter ( pd2pk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dag Ben en Ardilla , 

Het klopt inderdaad wat jullie zeggen , Van der Palm en Slotemaker .

Ik ben zelf ook al aan het zoeken geweest , beide heren reden zelfs ook rally en in Fiat 

Er was op Noordzee enorm veel reclame te horen van Seven Club .

Zelfs heb ik bij terugkomst van de d.j's op de kade na de afscheids uitzending de namen van Ferry en alle anderen op de auto's zien staan op oude Foto's .

Zijn er nog mensen die foto's van de rijschool of van beide heren met de mini's hebben of nog meer info wanneer de rijschool gestopt is ? 

Groeten van Peter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-8-2020 om 17:37 zei Ardilla:

Hierbij de link naar het reclamespotje van Autorijschool Seven Club op Noordzee:

 

Please login or register to see this link.

 

De link verloopt op 26 augustus 2020

Bedankt voor het reclamespotje,  en ze zeggen zelfs binnenkort in het hele land , veel ambitie zeg ik had de spot trouwens nog nooit eerder gehoord dank voor het uploaden groeten van peter .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Weet dat ik mijn eerste autorijlessen in 1977 bij sevenclub nam en ontzettend teleurgesteld was toen ze met een Honda Civic voor kwamen rijden. Het is er nooit meer van gekomen in een mini te rijden tot ik er gisteren hier op Ibiza bewust om die reden een heb gehuurd. Eindelijk en ik genoot er van. Omdat ik nu op Sevenclub zocht kwam ik deze correspondentie tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.