Spring naar bijdragen

Single Mi Amigo - The End


Juul

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Juul:

Ik kom voor mijn doen allerlei zaken tegen waarvan ik denk "wat moet ik er mee?".

Dit omdat ik m'n archief aan het nalopen ben tbv Beeld en Geluid. En onderstaande is niet van belang voor hun "Veronica" archief.

 

Maar wellicht zijn er hier mensen die het welleuk vinden.

Ik "wis" het nu.

 

Een single met de naam "The End". Heeft iets met Mi Amigo van doen. Ik  ken het verder niet.

Ergens staat mij bij dat ik 'em, in het verleden al eens heb gepost.  De single heb ik al lang niet meer maar wel hier de hoes en audio.

 

 

Please login or register to see this link.

Deze single werd door Radio Caroline uitgebracht nadat op 8 november 1975 de MV Mi Amigo tijdens een storm van haar anker was geslagen.

Enkele dagen later werden de uitzendingen vanaf een zandbank in de teritoriale wateren hervat en de Engelse overheid greep in.

 

Dit is een mooie verzameling uit de periode 1973/1975.

Aan het begin hoor je zelfs een klein stukje Rob Out van 11 april 1973.

Radio Veronica zond na de stranding van de Norderney tijdelijk uit vanaf de MV Mi Amigo.

Ook stukjes van Radio Condor en Atlantis zijn op deze single te horen. Ik snap het verband echter niet goed.

 

Toch hartelijk dank voor het plaatsen en nog veel succes met het opruimen Juul.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.