Spring naar bijdragen

1974 06-08 Veronica- - VeronicaTop40 -- LexHarding


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Eergisteren:

De bestanden uit de eerste en derde post zijn al weer offline. Heeft iemand die nog voor mij?

Ze werken nogthans,ze zijn perfect te downloaden hoor ik heb het net gedaan. Of bedoel je uit de post van 1 & 2 september ? Probeer deze maar eens.

Please login or register to see this link.

bewerkt door Geert M.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Eergisteren:

De bestanden uit de eerste en derde post zijn al weer offline. Heeft iemand die nog voor mij?

Wat ik post blijft niet langer dan 7 dagen online wegens ruimtegebrek op de server - kan zijn dat dat heel tijdelijk is, maar voorlopig kijk ik het ff af

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei martinja:

Wat ik post blijft niet langer dan 7 dagen online wegens ruimtegebrek op de server - kan zijn dat dat heel tijdelijk is, maar voorlopig kijk ik het ff af

 

 

Hoi Martin,  je schrijft:

"Wat ik post blijft niet langer dan 7 dagen online wegens ruimtegebrek op de server"

 

Hoe weet je dat ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Harm ten Brink:

Je kijkt iets aan, of je wacht iets af... :D

 

Gewoon zelf goed bijhouden, dan mis je niets

23 uur geleden zei Juul:

 

 

Hoi Martin,  je schrijft:

"Wat ik post blijft niet langer dan 7 dagen online wegens ruimtegebrek op de server"

 

Hoe weet je dat ?

 

Omdat ik regelmatig contact heb met de eigenaar van Pixedrain en daar is het mis gegaan door een massa upload van anderen waardoor de server overbelast werd en er niets meer te uploaden was.

Ofwel er is misbruik van 'm gemaakt

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat er bij een van die programma's het woord Tape stond en dan weet ik dat Jean-Pierre 'm heeft opgenomen, maar ut is natuurlijk geen tape :)  maar voor hem was het wel tape, namelijk de band (spoel) waar ie het van opnam. Die heeft ook een lading banden van mij gehad lang geleden om om te zetten.

 

Wel weer wat leuke plaatjes van jou erbij Juul - ik geniet daar altijd van

bewerkt door martinja
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Martin,

 

Je schrijft:

 

"Veronica - 19081974 - 1900-2000 - Lex Harding & Ad Bouman - Laatste ABTT Show"

 

De echte laatste was op 26 augustus lees maar :    Please login or register to see this link.

 

Of snap ik je datering niet ?

 

 

screen 415.jpg

2 uur geleden zei martinja:

Ik zag dat er bij een van die programma's het woord Tape stond en dan weet ik dat Jean-Pierre 'm heeft opgenomen, maar ut is natuurlijk geen tape :)  maar voor hem was het wel tape, namelijk de band (spoel) waar ie het van opnam. Die heeft ook een lading banden van mij gehad lang geleden om om te zetten.

 

Wel weer wat leuke plaatjes van jou erbij Juul - ik geniet daar altijd van

 

 

Dank voor je uitleg.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.