Spring naar bijdragen

Gezocht: opnames Serious Request


maartenfransen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei maartenfransen:

Ik ben op zoek naar opnames van Serious Request (2004-2014) 2006 kwam ik al ergens tegen hier, zijn de andere jaren ook bewaard/beschikbaar?

 

Hoi Maarten,

 

Die zijn er inderdaad! 2004 en 2005 staan nog niet in het 3FM archief, maar van de edities daarna heb ik aardig wat. Ik zie nog hier en daar gaten zoals 2008 en 2011. Ik ga vandaag kijken of die ik kan vullen, daarna deel ik ze op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
12 minuten geleden zei AmstelFM:

Wauw, mooi om dit weer eens terug te horen. Was toch een heel leuk evenement hoor. Zijn de jaren 2004 en 2005 ook nog ergens te downloaden? Zag ze niet in het overzicht staan, of kijk ik niet goed?

 

Ik heb ze helaas niet, dus als iemand ze heeft zou die me ook heel blij maken. 😀 Ik zal binnenkort de rest van 2015 op de stack even compleet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
On 9/1/2020 at 6:25 PM, David Peeters said:

Je kan ze hier downloaden, het is ongeveer 85 GB:

 

Please login or register to see this link.

 

2015 ontbreekt nog want de stack is vol, wanneer er ruimte is komt die er ook op.

 

Wat geweldig zeg! Enorm bedankt dat ze nog online staan :).

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.