Jump to content

Open Club  ·  64 members

3FM archief

Gezocht: opnames Serious Request

maartenfransen

Recommended Posts

1 uur geleden zei maartenfransen:

Ik ben op zoek naar opnames van Serious Request (2004-2014) 2006 kwam ik al ergens tegen hier, zijn de andere jaren ook bewaard/beschikbaar?

Hoi Maarten,

Die zijn er inderdaad! 2004 en 2005 staan nog niet in het 3FM archief, maar van de edities daarna heb ik aardig wat. Ik zie nog hier en daar gaten zoals 2008 en 2011. Ik ga vandaag kijken of die ik kan vullen, daarna deel ik ze op het forum.

• Like 1

• 4 months later...
12 minuten geleden zei AmstelFM:

Wauw, mooi om dit weer eens terug te horen. Was toch een heel leuk evenement hoor. Zijn de jaren 2004 en 2005 ook nog ergens te downloaden? Zag ze niet in het overzicht staan, of kijk ik niet goed?

Ik heb ze helaas niet, dus als iemand ze heeft zou die me ook heel blij maken. 😀 Ik zal binnenkort de rest van 2015 op de stack even compleet maken.

• Like 1

• 5 months later...
On 9/1/2020 at 6:25 PM, David Peeters said:

Je kan ze hier downloaden, het is ongeveer 85 GB:

Please login or register to see this link.

2015 ontbreekt nog want de stack is vol, wanneer er ruimte is komt die er ook op.

Wat geweldig zeg! Enorm bedankt dat ze nog online staan :).

• Thanks 1

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      5,233
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Desa
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.