Spring naar bijdragen
  • 0

Problemen met aanmaken van een topic


Bo Lus

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1
14 minuten geleden zei Bo Lus:

Het probleem is er nog steeds. Ik werk op mijn Ipadje met Safari en Ios 9.3.5 Gr.Bo

 

En het probleem zal helaas niet worden opgelost. Je ipad en IOS versie wordt niet meer ondersteund. Met de ipad die gebruikt kan je niet over naar IOS 10. Je huidige IOS wordt al langere tijd niet meer door Apple ondersteund. Zie reactie van een van de ontwikkelaars:

 

1921383387_DeepinSchermafdruk_Gebiedselecteren_20200909201310.png.c3f132eae9d7542d57f9dc135eba26a2.png

Link naar opmerking
  • 0
1 uur geleden zei Bo Lus:

Sinds de update van vorige week kan ik met mijn Ipadje niet meer op de bijdragen van anderen reageren. Weet iemand misschien wat hiervan de oorzaak is en wat er aan te doen is? Gr.Bo

 

We hebben gisteren een update gehad van de software. Kan zijn dat daarmee je probleem is verholpen. Maar is je besturingssysteem up to date? Gebruik je een verouderde browser? Welke browser? 

 

38 minuten geleden zei radio tpot:

ik had Vincent een berichtje gestuurd van je oproep op het radio forum

 

Ik heb iets voorbij zien komen toen ik pad was maar door de drukte/hektiek daarna helemaal vergeten. Excuses.

 

En ik heb de topicnaam aangepast voor eentje die de lading dekt.

Link naar opmerking
  • 0
19 minuten geleden zei Vincent:

 

We hebben gisteren een update gehad van de software. Kan zijn dat daarmee je probleem is verholpen. Maar is je besturingssysteem up to date? Gebruik je een verouderde browser? Welke browser? 

 

 

Ik heb iets voorbij zien komen toen ik pad was maar door de drukte/hektiek daarna helemaal vergeten. Excuses.

 

En ik heb de topicnaam aangepast voor eentje die de lading dekt.

Het probleem is er nog steeds. Ik werk op mijn Ipadje met Safari en Ios 9.3.5 Gr.Bo

Link naar opmerking
  • 0
2 minuten geleden zei Vincent:

 

En het probleem zal helaas niet worden opgelost. Je ipad en IOS versie wordt niet meer ondersteund. Met de ipad die gebruikt kan je niet over naar IOS 10. Je huidige IOS wordt al langere tijd niet meer door Apple ondersteund. Zie reactie van een van de ontwikkelaars:

 

Please login or register to see this link.

 

 Dat betekent dus dat ik een nieuwe Ipad moet kopen. Dat was ik toch al van plan, maar nu heb ik er een goede reden voor.

Bedankt voor de reactie's. Gr.Bo

Link naar opmerking
  • 0
3 minuten geleden zei Bo Lus:

 Dat betekent dus dat ik een nieuwe Ipad moet kopen. Dat was ik toch al van plan, maar nu heb ik er een goede reden voor.

 

Ik had je graag wat ander willen vertellen maar naar wat ik heb begrepen zal je niet alleen hier problemen hebben. Dus zit er helaas niet anders op. En voor ons is het geen optie om met verouderde software te draaien omdat we anders met veiligheidsproblemen te maken krijgen.

Link naar opmerking
  • 0
1 minuut geleden zei Vincent:

 

Ik had je graag wat ander willen vertellen maar naar wat ik heb begrepen zal je niet alleen hier problemen hebben. Dus zit er helaas niet anders op. En voor ons is het geen optie om met verouderde software te draaien omdat we anders met veiligheidsproblemen te maken krijgen.

 

Inderdaad, de laatste tijd kon ik ook al veel app's niet downloaden. Gelukkig is m'n AOW vorige maand flink verhoogd. hi

En ik heb er alle begrip voor dat jullie niet met verouderde software draaien. Gr.Bo 

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.