Spring naar bijdragen

21 september 1985, vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Hij viel op door het laten van 'winden'

 

Nooit (wat van) gemerkt tijdens zijn programma's. 😉

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

en was een meester in het 'niksdoen'

 

Programma's  van 3 of 4 uur lang (presenteren) op Caroline Overdrive gedurende de avond/nacht is niksdoen?

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Was niet populair

 

Misschien aan boord, maar vond hem samen met Tom Anderson en Fergie McNeal, perfect passen op die alternatieve Caroline Overdrive service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Nooit (wat van) gemerkt tijdens zijn programma's. 😉

 

 

Programma's  van 3 of 4 uur lang (presenteren) op Caroline Overdrive gedurende de avond/nacht is niksdoen?

 

 

Misschien aan boord, maar vond hem samen met Tom Anderson en Fergie McNeal, perfect passen op die alternatieve Caroline Overdrive service.

 

Robin,

 

Je antwoorden zijn voor mij een mooie voorzet om het één en ander toe te lichten. Nigel deed zijn 'ding', dus programma's maken. Hij paste inderdaad prima in de alternatieve hoek van Jamming 963 of Overdrive.

 

In een  radio situatie aan land vertrekt Nigel dan na zijn programma, maar aan boord van een schip ligt dat wat moeilijker. Hij zit in een gemeenschap die het weken met elkaar moet zien uit te houden. Sociale vaardigheden en contacten zijn essentieel. Van een ieder wordt verwacht behalve radioprogramma's ook iets extra's te doen voor 'de boordgemeenschap'.

 

Dat varieert van koken, tafel dekken,de afwas doen tot aan schoonmaken, assisteren bij een klusje van de engineer,  maar ook deelnemen aan een conversatie in de messroom of tijdens het diner.

 

Nigel bleek niet aan dit profiel te voldoen en velen vonden hem een 'lapzwans'. Hij viel vooral op door het laten van winden. Dat is toch niets waar je trots kunt zijn lijkt me...

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Nigel bleek niet aan dit profiel te voldoen en velen vonden hem een 'lapzwans'. Hij viel vooral op door het laten van winden. Dat is toch niets waar je trots kunt zijn lijkt me...

 

Nogmaals ik bekijk het (even) uit het perspectief van de luisteraar en van het winden laten heb ik (echt) niets meegekregen. 😉

 

Hij was perfect op zijn plaats als programmamaker en een goede dj met verstand van zaken, daar gaat het (toch vooral) om als luisteraar.

 

Kijk, ik weet dat het ook anders kan, met als voorbeeld Ad Roberts, ik vond hem (persoonlijk) een waardeloze dj, maar hij was (wel) een geweldige 'member' van de  'de boordgemeenschap', alleen als luisteraar heb je daar niet veel aan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.