Spring naar bijdragen

Radio London opnames Playa de Aro archief


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei jan227:

Hallo Douwe,

Dank voor de file's, ik ben er blij mee. Het was mijn favoriete station toendertijd. De tape loopt iets te snel, bij 90% snelheid klinkt het geheel beter.

Vriendelijke groet, Jan

Je hebt helemaal gelijk, Jan. Ik had ze zelf nog niet beluisterd maar ik zie nu dat bij tape 39 de snelheid over de lengte van de tape ook nog 's wijzigd. Er is ook wat mis gegaan met het omzetten naar mp3 van een paar files. Ik zal 't corrigeren en dan een nieuwe download hier neerzetten. Wordt vervolgd en excuus voor 't ongemak.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-9-2020 om 01:45 zei Jan-Fre:

Dank Douwe en Ben.

Even heel snel door de berg heen gescand. Dit zijn de uitzenddata en de begintijden van de opnamen. Geen idee of er in geknipt is, dus ook nog niet wat de eindtijd van de opnamen is. Eerst even een paar uurtjes slapen :)

 

39 AL  1966.04.17 16:20

39 AR  1966.02.21 10:40

39 BL  1966.02.21 1200

47 AL  1966.06.25 15:00  Tony Windsor

47 AR  1966.06.25  18:19 of 06:19  TW

47 BL  1966.06.25  1710 TW

47 BR  1965.08.21  1500  Earl Richmond

 

Jan Fré,

Waar je 1966.06.25 noemt moet dat jaar eerder zijn, dus 1965.06.25.

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.