Spring naar bijdragen

Tape Hans Knot en Paul de Haan voor Mi Amigo op 31-8-1977 (Playa archief)


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Albatrosstudio:

 

Vreemd - of veelzeggend - dat al 3 mensen mij hebben bedankt en al 9 mensen de posting leuk vonden.

 

Mss is niet meer dankbaar zijn en toch binnenhalen dan een optie?

 

4 uur geleden zei martien:

Douwe, aangezien de link beperkt werkt haal ik het zeker en graag binnen, als ik dat niet doe ben ik te laat 😉

Lees ik later dat de link hetzelfde is, ja pech toch.

Ik maak altijd dankbaar gebruik van de aangeboden items ☝️

 

 

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Want niet hebben is niet luisteren.

 

2 uur geleden zei martinja:

En alles wat ik download, beluister ik. Nu dus een enorme lange luisterlijst, maar die is ook wel es erg kort geweest of leeg.

 

Hier gaat het ook zo, als mens van de werkende klasse (in mijn geval dan) is er niet altijd de tijd en de mogelijkheid om bestanden van zeezenders te luisteren.

 

13 uur geleden zei Juul:

Dat zijn de "maakt niet uit" downloaden maar mensen?

 

Maakt ons juist heel veel uit... daarom zijn we ook dankbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Geert M.:

 

Mss is niet meer dankbaar zijn en toch binnenhalen dan een optie?

 

 

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Want niet hebben is niet luisteren.

 

 

Hier gaat het ook zo, als mens van de werkende klasse (in mijn geval dan) is er niet altijd de tijd en de mogelijkheid om bestanden van zeezenders te luisteren.

Klopt, ik denk dat ik nog wel jaren vooruit kan met afluisteren, ben chauffeur en luister alleen maar oude programma's, zo ben ik al een jaar met mi amigo bezig want ik nog zoveel niet gehoord, dat gaat straks ook met Caroline gebeuren.

Kortom als je het niet download ben je vaak te laat, dus inderdaad Juul snel alles binnen halen of te wel: graaien graaien, ik en denk velen zijn dat met mij eens ☝️

Maar natuurlijk zijn we iedereen dankbaar die wat dan ook beschikbaar stelt 😎

Mvg Martien

53 minuten geleden zei Geert M.:

 

Maakt ons juist heel veel uit... daarom zijn we ook dankbaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei martien:

Klopt, ik denk dat ik nog wel jaren vooruit kan met afluisteren, ben chauffeur en luister alleen maar oude programma's, zo ben ik al een jaar met mi amigo bezig want ik nog zoveel niet gehoord, dat gaat straks ook met Caroline gebeuren.

Kortom als je het niet download ben je vaak te laat, dus inderdaad Juul snel alles binnen halen of te wel: graaien graaien, ik en denk velen zijn dat met mij eens ☝️

Maar natuurlijk zijn we iedereen dankbaar die wat dan ook beschikbaar stelt 😎

Mvg Martien

 

 

 

Snap ik Martien. Ik vind het wel altijd jammer als mensen effe snel downoladen zonder een reactie te geven. En ik denk dat Douwe dat ook bedoeld. Maar noteer dan wel wie de upload gedaan heeft of waar je het hebt gedownload.

Anders weet niemand over enige tijd "wie, wat, waar,................"

Tenminste zo deed ik het in het verleden. En ik heb er nu heel veel profijt van.

 

Zoiets als dit?

 

 

 

 

screen 423.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Juul:

 

 

Snap ik Martien. Ik vind het wel altijd jammer als mensen effe snel downoladen zonder een reactie te geven. En ik denk dat Douwe dat ook bedoeld. Maar noteer dan wel wie de upload gedaan heeft of waar je het hebt gedownload.

Anders weet niemand over enige tijd "wie, wat, waar,................"

Tenminste zo deed ik het in het verleden. En ik heb er nu heel veel profijt van.

 

Zoiets als dit?

 

 

 

 

screen 423.jpg

Juul, ik begrijp wat je bedoeld, persoonlijk klik ik op bedankt maar soms ligt het heel lang op de plank en tijd heb om het te beluisteren, dus een inhoudelijke reactie wordt dan vrij lastig.

Nogmaals ik waardeer iedere aanbieding bijzonder.

Mvg Martien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Jan-Fre:

 

Dan zit er maar één ding op: downloaden (op de bedankt knop klikken :) ) en daarna op de plak-knop van jouw audiospeler.

 

 

Zo simpel kan het zijn. Het hoeft niet altijd inhoudelijk te zijn. Snap ik ook wel.

 

 

En dan nu  op verzoek van Ed (PowerMusic)  terug naar de muziek.

Ben benieuwd naar jou inhoudelijke bijdrage Ed.

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei martinja:

weet iemand waarom die nooit is uitgezonden - had mooi in die dag gepast.

 

Eerder die middag was er een generator storing, maar dat was het probleem niet, Haike De Bois besloot die dag de Persoonlijke Top 10 (toch) te laten vervallen en een (speciaal) programma ter herinnering aan RNI, Veronica en Atlantis te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.