Spring naar bijdragen

Top 40 1978 09 30 _info


martinja

Aanbevolen berichten

Bedankt weer voor de 1 April 1978 aflevering Top 40 Info, MJA.

Een paar weken later (Pasen 1978) verbleef ik met mijn familie in Reuver  (Lommerbergen) en al deze nummers op jouw tape brengen me weer terug naar die tijd. Onschuldig mens was ik toen nog, stress van Athenaeum op (de 'wetenschappelijke') school (''schoolonderzoeken''). Schroothoutjes in het kleine open haardje aansteken, in een zeer klein zitbadje naar het transistorradiootje luisteren (Genesis Follow you follow me en Paul McCardnot & Wings With a little luck, ELO Mr Blue Sky en EWF Fantasy ) en een bezoek aan het ''witte dorp'' Thorn etc. Bij de plaatselijke boer een paard gehuurd om een paar uur over de plaatselijke heiden tussen de Calluna Vulgaris plantjes te galloperen. 

Omni ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Omnivoor:

Bedankt weer voor de 1 April 1978 aflevering Top 40 Info, MJA.

Een paar weken later (Pasen 1978) verbleef ik met mijn familie in Reuver  (Lommerbergen) en al deze nummers op jouw tape brengen me weer terug naar die tijd. Onschuldig mens was ik toen nog, stress van Athenaeum op (de 'wetenschappelijke') school (''schoolonderzoeken''). Schroothoutjes in het kleine open haardje aansteken, in een zeer klein zitbadje naar het transistorradiootje luisteren (Genesis Follow you follow me en Paul McCardnot & Wings With a little luck, ELO Mr Blue Sky en EWF Fantasy ) en een bezoek aan het ''witte dorp'' Thorn etc. Bij de plaatselijke boer een paard gehuurd om een paar uur over de plaatselijke heiden tussen de Calluna Vulgaris plantjes te galloperen. 

Omni ;) 

In 1978 viel paaszondag op 26 maart.

Mijn ouders waren enkele dagen op reis en ik verbleef bij mijn grootouders in de Kempen.

In die periode kocht ik mijn eerste singletjes en zat in de laatste kleuterklas.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bart Van Peer:

In 1978 viel paaszondag op 26 maart.

Mijn ouders waren enkele dagen op reis en ik verbleef bij mijn grootouders in de Kempen.

In die periode kocht ik mijn eerste singletjes en zat in de laatste kleuterklas.

Je hebt helemaal gelijk, ik zat met mid April in mijn hoofd, maar het was laatste week van Maart, de paasvakantie van 1978

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
21 uur geleden zei Jan-2:

Hoi Martin,

 

Deze afgelopen week al weer de zoveelste Info afgespeeld in de auto tijdens lange ritten. Dank je wel man!

 

Groet, Jan

Hey hoi Jan,

 

Ja dat herken ik, dat gebeurt hier ook wel es, maar dan weer met heel andere programma's

 

Groetje,

Martin

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.