Spring naar bijdragen

Cousin Bruce Morrow - My life in Rock ’n’ Roll Radio


Juul

Aanbevolen berichten

Geweldige vent. In mijn hersenpan klinkt deze echo: Go go, go go... come on let's go go go, from the studio, come on let's go go go - with Cousin Brucie. Die tune van hem was van de Four Seasons, toch? En als je 'with Cousin Brucie' vervangt door 'mat Robert Out' dan heb je de oertune van Goud van Out. 

Ja, inderdaad: 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RobKi:

Geweldige vent. In mijn hersenpan klinkt deze echo: Go go, go go... come on let's go go go, from the studio, come on let's go go go - with Cousin Brucie. Die tune van hem was van de Four Seasons, toch? En als je 'with Cousin Brucie' vervangt door 'mat Robert Out' dan heb je de oertune van Goud van Out. 

Ja, inderdaad: 

 

 

Hier Brucie met zijn tune in de 60-er jaren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft geweldig! En omdat ik niets met de huidige Top 40-meuk heb en alleen maar muziek uit de tweede helft van de vorige eeuw draai, begin ik er elke werkdag mijn namiddagprogramma mee op Radio 5FM in Meerle België. Da's zo'n ouderwetse grensradio, met de antenne letterlijk meters over de grens in 'het vrije België'. Jan Veldkamp (Parent) roept mijn naam, waar normaal Cousin Brucie wordt gezongen. Freakerij, zou Jan zeggen 😉

 

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei nchuijg:

Hier Brucie met zijn tune in de 60-er jaren.

 

Ik wil er nog aan toevoegen dat Rob Out in die tijd eens in zijn programma vertelde hoe je aan die opname kon komen.

Het is nooit als een reguliere single uitgebracht, maar door een briekaart te sturen naar WABC in New York, kreeg je een flexidisk toegestuurd.

Nooit gedaan, maar op een verzamel CD van de Four Seasons, was hij jaren later als bonus track toegevoegd.

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Nico.

 

Ik weet het nog goed, in 1969, tijdens de maanlanding was ik vlakbij NY en eenmaal aangekomen met de auto vanuit Montreal onmiddelijk WABC opgezet....................................GEWELDIG !!!

 

Natuurlijk kis opgenomen want ik had geen cassetterecorder bij mij. En ik wilde dat m'n familie waar ik op bezoek was niet aandoen.

Tja, "het kan verkeren"  zei Bredero eens.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.